Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

TAXISnet: Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να αποκτήσετε εκ νέου κωδικούς

Το να «κλειδωθείτε» έξω από τις υπηρεσίες του Taxisnet, μπορεί μέχρι στιγμής να μην έχει τύχει σε εσάς, αλλά σε κάποιον κοντινό σας άνθρωπο, έτσι, προκειμένου να «είστε έτοιμοι για όλα» παρακάτω βρίσκεται ένας πλήρης οδηγός για το πως να βγάλετε κλειδάριθμο.

Αν κατά την είσοδο μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα: «Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε το διαχειριστή του συστήματος»

Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές τους κωδικούς πρόσβασης, το σύστημα κλειδώνει αυτόματα.

Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει μετά από δέκα λεπτά, εφόσον σταματήσετε τις προσπάθειες εισόδου στο σύστημα. Αν ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος τότε θα πρέπει να επικοινωνήστε με την Υπηρεσία αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., username και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται να γίνει επανεγγραφή

Υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται να πραγματοποιηθεί επανεγγραφή στο σύστημα. Μετά την επανεγγραφή σας στο σύστημα θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Δ.Ο.Υ. για την παραλαβή νέου κλειδαρίθμου.

Έκανα εγγραφή νέου χρήστη ή επανεγγραφή και ξέχασα το username

Μετά την παραλαβή του κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ, το σύστημα σας αποστέλλει e-mail, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της έγκρισης της αίτησης και σας υπενθυμίζει και το username.

Ξέχασα τον κωδικό (password)

Η επιλογή «Ξέχασα τον κωδικό μου» μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει με κλειδάριθμο τον λογαριασμό τους. Για την είσοδο στην υπηρεσία αυτή είναι απαραίτητος και ο κλειδάριθμος.

Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή username;

Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης αλλαγής του username με το νέο σύστημα.
Για να αλλάξετε το username, πρέπει από τις υπηρεσίες πιστοποίησης να κάνετε επανεγγραφή, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε νέο username. Μετά την επανεγγραφή θα πάτε στη Δ.Ο.Υ. να πάρετε νέο κλειδάριθμο και στη συνέχεια ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Tags
Back to top button