Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Μόλις είχε βγει από το ναυπηγείο! Ρωσικό υποβρύχιο συγκρούστηκε με ρωσικό πλοίο στην Νορβηγική Θάλασσα

Στις 1 Ιουλίου φέτος, ένα σπάνιο ατύχημα έλαβε χώρα στα ύδατα της Θάλασσας της Νορβηγικής Θάλασσας κατά την διάρκεια δοκιμών, στις οποίες συμμετείχε το εκσυγχρονισμένο ρωσικό υποβρύχιο σκάφος AS-36 Bester. Το εν λόγω υποβρύχιο έχει σχεδιαστεί ειδικά για αποστολές σε μεγάλα βάθη θαλασσών.

Κατά την διάρκεια των ρωσικών δοκιμών στην Νορβηγική Θάλασσα τα πράγματα πήγαν στραβά και το AS-36 συγκρούστηκε με ένα άλλο σκάφος της Μόσχας με αποτέλεσμα να υποστεί ζημιά και να σταματήσουν οι δοκιμές. Το εν λόγω ρωσικό υποβρύχιο είχε εκσυγχρονιστεί εκτενώς στο ναυπηγείο Kanonersky Shiprepairing Yard της Αγίας Πετρούπολης το 2017.

Ρωσικό «Ρουά Ματ» στο Διάστημα! Ο Πούτιν θέλει 2.600 δορυφόρους σε τροχιά μέχρι το 2036 -Ευρώπη: «Δεν πρόκειται να τα καταφέρει»

Ένα Σπάνιο Ατύχημα με Ρωσικό Υποβρύχιο

Λίγο πιο αναλυτικά και , το υποβρύχιο όχημα AS-36 αναπτύχθηκε από το ρωσικό πλοίο διάσωσης Mikhail Rudnitsky, το οποίο αποτελεί μέρος του Βόρειου Στόλου της Μόσχας. Κατά την διάρκεια των δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν την 1η Ιουλίου φέτος, το διασωστικό πλοίο έχασε τον έλεγχο και ως αποτέλεσμα συγκρούστηκε με το υποβρύχιο AS-36.

Η πηγή της παραπάνω αναφοράς τονίζει πως οι ζημιές που υπέστη το AS-36 ήταν τόσο σοβαρές που το όχημα αναγκαστικά δεν θα συνεχίσει τις προγραμματισμένες δοκιμές του. Οι ρωσικές αρχές αυτήν την στιγμή λέγεται πως αξιολογούν την έκταση της ζημιά με σκοπό να υπολογίσουν το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για την επιδιόρθωσή της.

Ποιο Είναι το Υποβρύχιο AS-36;

Δεν ξέρουμε πολλές λεπτομέρειες για το ρωσικό υποβρύχιο όχημα AS-36. Είναι σίγουρο βέβαια πως μπορεί να βυθίζεται σε μεγάλα βάθη κάτω από την επιφάνεια του νερού. Οι Ρώσοι λέγεται πως το σχεδίασαν για διασωστικές αποστολές, για αυτό και αναπτύσσεται από το διασωστικό πλοίο Mikhail Rudnitsky του Βόρειου Στόλου της χώρας.

Οι πρώτες δοκιμές του υποβρυχίου ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 2021 στην Θάλασσα Μπάρεντς. Το υποβρύχιο είναι επανδρωμένο και έπειτα από τον εκσυγχρονισμό του στην Αγία Πετρούπολη διαθέτει σύγχρονα κεντρικά συστήματα για να πραγματοποιεί με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα τις αποστολές του. 

Η Μόσχα απειλεί τους πάντες στον Ειρηνικό -Εξόπλισε τις νέες κορβέτες Gremyashchiy με τους υπερ-υπερηχητικούς πυραύλους Zircon

Μετά τον εκσυγχρονισμό του το AS-36 μπορεί να πλεύσει σε μέγιστο βάθος 1 χιλιομέτρου, νούμερο πραγματικά εντυπωσιακό για τον συμπαγή σχεδιασμό του. Στο παρελθόν είχαν πραγματοποιηθεί δοκιμές και στην Βαλτική Θάλασσα, ωστόσο τώρα το εν λόγω ναυτικό περιβάλλον είναι πολύ πιο ένθερμο λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

Όταν ολοκληρώσει τις δοκιμές του το υποβρύχιο όχημα AS-36 θα επιχειρεί μόνιμα από το διασωστικό Mikhail Rudnitsky.

 

Tags
Back to top button