Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Μετά από 28 χρόνια εντοπίστηκε ακρίδα κολλημένη πάνω σε έργο του Βαν Γκογκ

Μπροστά σε ένα απίστευτο θέαμα βρέθηκαν οι επιμελητές του Μουσείου Τέχνης Nelson-Atkins εντοπίζοντας στο έργο «Τα ελαιόδενδρα» του Βίνσεντ βαν Γκογκ μια… ακρίδα! Μάλιστα το γεγονός γίνεται ακόμη πιο αξιοσημείωτο αν σκεφτεί κανείς ότι ο συγκεκριμένος πίνακας δημιουργήθηκε πριν από 128 χρόνια(!).

Ο Βαν Γκογκ λάτρευε να ζωγραφίζει σε εξωτερικούς χώρους, οπότε εκτιμάται πως η ακρίδα έγινε μέρος του έργου κατά λάθος, την ώρα που ο ζωγράφος φιλοτεχνούσε στην ύπαιθρο.

Η ακρίδα είναι «καμουφλαρισμένη» με καφέ και πράσινα χρώματα στο προσκήνιο του πίνακα.

Η Mary Schafer, συντηρητής γκαλερί, βρήκε το έντομο ενώ εξέταζε τον καμβά με μεγεθυντικό φακό. Αρχικά σκέφτηκε πως ήταν ένα φύλλο, ωστόσο, με μια προσεκτική ματιά κατάλαβε τι έβλεπε.

«Η ανακάλυψη της ακρίδας συνδέει τους θεατές με το στιλ ζωγραφικής του Βαν Γκογκ και τη στιγμή που έκανε το έργο», αναφέρει.

Ο Michael Engel, παλαιοεντομολόγος από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας, θεωρεί πως επειδή δεν υπάρχει κάποιο σημάδι κίνησης στο χρώμα, η ακρίδα ήταν ήδη νεκρή όταν έπεσε πάνω στον καμβά.

Tags
Back to top button