
Ο Γεώργιος Κορμάς, αυθεντία στο διαδίκτυο και αναγνωρισμένος επιστήμονας, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την έκθεση των παιδιών του δημοτικού στις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών για πολλές ώρες στα πλαίσια της τηλεκπαίδευσης που αντικατέστησε πρόσφατα την διά ζώσης μάθηση και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Ο κ. Κορμάς, σημείωσε πως η Ελλάδα, είναι από τις ελάχιστες -αν όχι η μόνη- χώρες στην Ευρώπη, όπου έκλεισαν τα σχολεία σε αυτές τις ηλικίες, τονίζοντας πως σε όλες οι υπόλοιπες, παρά το γεγονός πως έχουν σοβαρότερο πρόβλημα από εμάς, κατάφεραν και τα κράτησαν ανοιχτά. «Το εκπαιδευτικό κόστος είναι μηδαμινό, ενώ εξοικειώνονται με την οθόνη και αυτό, μας ανησυχεί πάρα πολύ», ανέφερε ο διακεκριμένος επιστήμονας και εξαιρετικά έμπειρος στα συγκεκριμένα θέματα, εστιάζοντας παράλληλα και στο πρόβλημα που ανακύπτει στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, που επηρεάζεται πάρα πολύ από τα κλειστά σχολεία, καλώντας τους γονείς να διαδραματίσουν ουσιαστικό ρόλο, συνδράμοντας. Πάνω από 25 λεπτά και με δίωρα και τρίωρα διαλείμματα , η χρήση ταμπλέτας ή οθόνης υπολογιστή για τα μικρά παιδιά είναι σοβαρό θέμα υγείας. Ο κίνδυνος εξάρτησης για τα μεγαλύτερα παιδιά αυξάνει δραματικά, ενώ οι γονείς σε αυτή τη φάση πρέπει να θέσουν ως απαραίτητο κανόνα , τον ύπνο των παιδιών μικρών ή μεγάλων , τουλάχιστον για 8 ώρες .
Ο κ. Κορμάς τόνισε ότι από τον Μάρτιο πλέον παρατηρείται και αύξηση της διαδικτυακής παρενόχλησης παιδιών, αφού αυξάνεται η «δεξαμενή» των χρηστών για τους παιδόφιλους. Επέμεινε ότι η ζώσα εκπαιδευτική διαδικασία δεν αντικαθίσταται με το διαδίκτυο, αφού χάνεται και η κοινωνική ένταξη των παιδιών, ενώ εξέφρασε το προβληματισμό του γιατί ιδίως στις μικρές ηλικίες δεν μελετήθηκε η χρήση άλλων μέσων , όπως το ραδιόφωνο σε εκπαιδευτική βάση.
Ακούστε όλα όσα είπε στον 98,4 και στον Γιώργο Σαχίνη: