Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΥΓΕΙΑ

Γιατί η νέα γενιά δεν χρησιμοποιεί αποσμητικό

Η νέα γενιά στις ΗΠΑ αποφεύγει το αποσμητικό ή το αντιιδρωτικό, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση που πραγματοποίησε η «YouGov».
Περίπου το 40% των ερωτηθέντων που ανήκουν στη λεγόμενη «Generation Z- Γενιά Ζ», ηλικίας 18 έως 24 ετών, δήλωσαν ότι δεν είχαν χρησιμοποιήσει το προϊόν τον τελευταίο μήνα. 

Για τα άτομα ηλικίας 25-34 ετών, το ποσοστό αυτό φθάνει το 31%.

Επιπλέον, το 48% των ερωτηθέντων, ηλικίας 18 έως 24, δήλωσαν ότι δεν έχουν αγοράσει αποσμητικό το 2018.

Για τα άτομα ηλικίας 25-34 ετών, το ποσοστό αυτό ανερχόταν στο 37%.
«Δεν είναι ότι οι Millennials και η Γενιά Z δεν έχουν προσωπικές συνήθειες υγιεινής. Για παράδειγμα, τα ποσοστά τους είναι κοντά στο ποσοστό του γενικού πληθυσμού σε ό,τι αφορά το καθημερινό λούσιμο», σύμφωνα με την έρευνα της YouGov.
   
Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι νέοι στις ΗΠΑ γυρίζουν την πλάτη στα αποσμητικά είναι ότι επιλέγουν πιο φυσικά προϊόντα σε σχέση με τις παραδοσιακές μάρκες.
 Όπως υποστηρίζει η 20χρονη Κέλι Ρος από τη Νέα Υόρκη, διαβάζοντας άρθρα στα social media ότι ορισμένα συστατικά των αποσμητικών μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει εναλλακτικά προιόντα τα οποία είναι άοσμα.

Tags
Back to top button