Όχι μόνο η Lidl αλλά και η Danone , η Carrefour και η Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης.
Πουλάνε ανενόχλητοι «ελληνικό» γιαούρτι φτιαγμένο στην Αργεντινή με γάλα Αργεντινής και οι της Βουλής κάνουν τις πάπιες.
Υπενθυμίζεται ότι καταγγελίες ήθελαν να σβήνεται με photoshop ο σταυρός από την εκκλησία της Σαντορίνης στη φωτογραφία που χρησιμοποιεί το Lidl επάνω σε σειρά Ελληνικών προϊόντων.
Με τόσους μη χριστιανούς ή άθρησκους μάλλον δεν θέλουν να χάσουν πελάτες που θα τους ενοχλούσε το σύμβολο του σταυρού.
Ποιά είναι η αντίδραση του ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού,Τουρισμού, της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της τοπικής αυτοδιοίκησης στη Σαντορίνη, του Συνδέσμου και ενώσεων ελλήνων καταναλωτών, της ελληνικής κοινής γνώμης;
Τι μέτρα έχουν πάρει οι αρμόδιοι φορείς, που, πότε και πως προσέφυγαν κατήγγειλαν ή ήγειραν τις νόμιμες αξιώσεις από το γερμανικό όμιλο που αυθαιρετώντας καταπατά και παραγράφει αναπαλλοτρίωτη πολιτισμική κληρονομιά, πως έχουν αντιδράσει οι κατά τόπους στο εξωτερικό αντιπρόσωποι της ελληνικής πολιτείας και της Ορθόδοξης εκκλησίας και οι ελληνικές κοινότητες της διασποράς;
Aυτή η καμπάνια ουσιαστικά σηματοδοτεί το πέρασμα από την »εμπορευματοποίηση της θρησκείας » στην εμπορευματοποίηση της α-θρησκείας ή του ουδετερόθρησκου…