Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Νέα Τάξη Πραγμάτων

Επέλαση της Πανθρησκείας: Μετά τα Lidl, τώρα και οι Danone, Carrefour, Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης!

Όχι μόνο η Lidl αλλά και η Danone , η Carrefour και η Nestle έσβησαν τους σταυρούς από την εκκλησία της Σαντορίνης.


Πουλάνε ανενόχλητοι «ελληνικό» γιαούρτι φτιαγμένο στην Αργεντινή με γάλα Αργεντινής και οι της Βουλής κάνουν τις πάπιες.

Υπενθυμίζεται ότι καταγγελίες ήθελαν να σβήνεται με photoshop ο σταυρός από την εκκλησία της Σαντορίνης στη φωτογραφία που χρησιμοποιεί το Lidl επάνω σε σειρά Ελληνικών προϊόντων.

Με τόσους μη χριστιανούς ή άθρησκους μάλλον δεν θέλουν να χάσουν πελάτες που θα τους ενοχλούσε το σύμβολο του σταυρού.

Ποιά είναι η αντίδραση του ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού,Τουρισμού, της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της τοπικής αυτοδιοίκησης στη Σαντορίνη, του Συνδέσμου και ενώσεων ελλήνων καταναλωτών, της ελληνικής κοινής γνώμης;


Τι μέτρα έχουν πάρει οι αρμόδιοι φορείς, που, πότε και πως προσέφυγαν κατήγγειλαν ή ήγειραν τις νόμιμες αξιώσεις από το γερμανικό όμιλο που αυθαιρετώντας καταπατά και παραγράφει αναπαλλοτρίωτη πολιτισμική κληρονομιά, πως έχουν αντιδράσει οι κατά τόπους στο εξωτερικό αντιπρόσωποι της ελληνικής πολιτείας και της Ορθόδοξης εκκλησίας και οι ελληνικές κοινότητες της διασποράς;

Aυτή η καμπάνια ουσιαστικά σηματοδοτεί το πέρασμα από την »εμπορευματοποίηση της θρησκείας » στην εμπορευματοποίηση της α-θρησκείας ή του ουδετερόθρησκου…

Tags
Back to top button