Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Νέα Τάξη Πραγμάτων

Εφιάλτης: Οι εταιρίες κινητής ξέρουν πότε εκκλησιαζόμαστε!

Το 2018, ο πρώην «στρατηγός» της προεκλογικής εκστρατείας του Trump, Steve Bannon, χρησιμοποίησε δεδομένα τοποθεσίας (θέσης) κινητών τηλεφώνων, για να στείλει προεκλογικές διαφημίσεις για τον Trump σε ανθρώπους που το κινητό τους δείχνει ότι εκκλησιάζονται – σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα τοποθεσίας (θέσης) που καταγράφει το κινητό -, αναφέρει σε μια έκθεσής της η ThinkProgress Friday.


«Στέλνουμε ένα μήνυμα από την CatholicVote, όχι για να ψηφίσουμε για έναν συγκεκριμένο υποψήφιο», δήλωσε ο Bannon. «Αλλά όλοι οι Καθολικοί πρέπει να βγουν έξω και να κάνουν το καθήκον τους, να κάνουν κάτι για να υποστηρίξουν τον Πρόεδρο Trump.»

Η αποκάλυψη προέρχεται από μια διαγραμμένη σκηνή από το The Brink, ένα ντοκιμαντέρ του Alison Klayman που επικεντρώνεται στις προσπάθειες του Bannon να κινητοποιήσει την άκρα δεξιά στις ενδιάμεσες εκλογές του 2018. Σε συνέντευξή του στο Klayman, ο Bannon λέει ότι συνεργάστηκε με τη συντηρητική ομάδα CatholicVote για να χρησιμοποιήσει δεδομένα τοποθεσίας που έλαβε από τις εταιρείες (κινητής;), για να στείλουν στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα που είχαν πρόσφατα εκκλησιαστεί σε Ρωμαιοκαθολικές εκκλησίες στο Dubuque της Αϊόβα, όπως αναφέρει το id-ont.blogspot.com το οποίο επικαλείται την ιστοσελίδα .

«Εάν το τηλέφωνό τους ήταν ποτέ σε Καθολική εκκλησία, είναι εκπληκτικό, έλαβαν αυτό το μηνυμα», δήλωσε ο Bannon. «Κυριολεκτικά, μπορούν να γνωρίζουν ποιος ήταν σε μια Καθολική εκκλησία και πόσο συχνά», πρόσθεσε ο Μπάντον. «Και όλα αυτά τα στοιχεία ήταν ξεδιαλεγμένα (κατηγοριοποιημένα/ομαδοποιημένα).»

Όταν ρωτήθηκε που βρήκε αυτά τα δεδομένα, ο Bannon είπε στους Klayman «από τις τηλεφωνικές εταιρείες», και συνέχισε, «και οι πωλητές δεδομένων τα πωλούν»…


Tags
Back to top button