Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Χ.Θεοχάρης: «Με καμπάνια προβολής της Ελλάδας θα κερδίσουμε το χαμένο έδαφος στον τουρισμό»

Ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής του συνέντευξης, τόνισε πως «στόχος μας να προβάλουμε τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας μέσω καμπάνιας για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη ώστε να μπορεί κάποιος να νιώσει ασφαλής στην χώρα μας». 

Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσουμε πόντους και χαμένο έδαφος ακόμη και φέτος τόνισε ο κ. Θεοχάρης.

Ο κ. Θεοχάρης, ανέφερε επίσης, ότι στόχος της κυβέρνησης σε αυτή την φάση είναι να στηριχτούν και να αντέξουν οι επιχειρήσεις του τουρισμού και οι εργαζόμενοι της.

Έκανε γνωστό ότι με ΦΕΚ πέρασε σήμερα το πρωί η  ρύθμιση με την οποία δίνεται η δυνατότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τα ταξιδιωτικά γραφεία να αποζημιώνουν τους πελάτες τους -οι οποίοι έχουν ήδη καταβάλει προκαταβολές για κρατήσεις που δεν μπορούν να εκτελεστούν εξαιτίας των περιορισμών στη λειτουργία των ξενοδοχείων αλλά και στη μετακίνηση του πληθυσμού)), με την έκδοση voucher 18μηνης διάρκειας (μια μορφή ανοικτής πίστωσης).
 

Tags
Back to top button