Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Χ. Σπίρτζης: «Σύντομα θα κλείσουν οι πόρτες με ένα εκπαιδευμένο επιβατικό κοινό»

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, βουλευτής Β' Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου  στο μετρό  της Αθήνας και δήλωσε ότι «σε σύντομο χρονικό διάστημα θα κλείσουν οι πόρτες, αλλά με ένα επιβατικό κοινό, που θα είναι εκπαιδευμένο και με πάρα πολλά προβλήματα να έχουν λυθεί». 

«Θα συνεχίσουν για ένα μικρό διάστημα να είναι ανοιχτές οι πόρτες κι είναι απόλυτα λογικό. Όταν γίνονται τόσο μεγάλες αλλαγές σε κρίσιμα συστήματα, χρειάζεται ένα διάστημα, που θα εκπαιδευτούν και οι πολίτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν το σύστημα και θα εντοπισθούν πιθανά προβλήματα, που υπάρχουν κατά τη φάση της λειτουργίας», εξήγησε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι «κρίσιμο είναι να εκδοθούν όλες οι προσωποποιημένες κάρτες στις ειδικές κατηγορίες πολιτών, που δικαιούνται εκπτωτικής πολιτικής- ανέργους και ΑμεΑ», ενώ «ξεπεράστηκαν προβλήματα με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και πλέον μπορεί ένας πολίτης να μπει στο διαδίκτυο, να κάνει την αίτηση και να πάρει την προσωποποιημένη κάρτα ταχυδρομικώς στο σπίτι του».

Σε ό,τι αφορά στο ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις μαζικές μετακινήσεις στη Θεσσαλονίκη ο κ. Σπίρτζης είπε πως ο σχετικός διαγωνισμός θα γίνει εντός του έτους και εκτίμησε: «Θα είναι πολύ εύκολη εφαρμογή, γιατί θα έχουμε ήδη αντιμετωπίσει πάρα πολλά προβλήματα, που υπήρχαν την πρώτη φορά που εφαρμόστηκε μία τόσο μεγάλη αλλαγή». Γνωστοποίησε, δε, πως ο σχεδιασμός του υπουργείου προβλέπει «συμβατές κάρτες και εισιτήρια και με το τραίνο --με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ [...] άρα ένας πολίτης θα μπορεί με την ίδια κάρτα, που έχει εκδώσει στη Θεσσαλονίκη -και μελλοντικά και στα αστικά ΚΤΕΛ- να μετακινηθεί σε όλη τη χώρα, χωρίς να προβληματίζεται πού θα βρει εισιτήρια, πόσο κάνουν κ.λπ.».

«Εντός χρονοδιαγράμματος τα έργα στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"»

Αναφερόμενος στην πορεία των εργασιών, που εκτελούνται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, ο υπουργός υπογράμμισε ότι «το χρονοδιάγραμμα των εργασιών πάει αρκετά καλά», προβλέποντας ότι δεν θα υπάρξει «ούτε μία καθυστέρηση».

«Μετά από αίτημα που είχε γίνει και από φορείς της πόλης και από διαπραγματεύσεις με τη Fraport, δεν έγιναν αυτές οι εργασίες τους καλοκαιρινούς τουριστικούς μήνες, για να μη μειωθεί η κίνηση στην πόλη και μεταφέρθηκαν στους χειμερινούς μήνες, για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να έχουμε στη Θεσσαλονίκη ένα αεροδρόμιο με άλλες δυνατότητες», είπε, εκτιμώντας ότι «έγινε ένας πολύ μεγάλος θόρυβος χωρίς λόγο». «Οι αεροπορικές εταιρείες», συνέχισε, «έχουν τη δική τους πολιτική, υπάρχουν άλλα περιφερειακά αεροδρόμια που τις συμφέρουν, είτε λόγω κίνησης, είτε λόγω κόστους, είτε λόγω δρομολογίων και δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρούν να πιέσουν την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας να βρούνε άλλοθι για να αλλάξουν δρομολόγια, να καταργήσουν δρομολόγια».

«Αυτό που ολοκληρώνουμε εμείς -έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πάρα πολλά χρόνια πριν- είναι οι υποδομές, ο αεροδιάδρομος [...] Αν δεν παρέχει καλές υπηρεσίες το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, την ευθύνη την έχει αυτός που το λειτουργεί», διευκρίνισε.

«Προσφυγή στη Δικαιοσύνη όπου διαπιστωθούν ευθύνες για ΟΑΣΘ»

Σχετικά με την πορεία της εκκαθάρισης στο ΟΑΣΘ ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «όπου υπάρχουν ευθύνες, θα υπάρξει προσφυγή στη Δικαιοσύνη». «Φαντάζομαι ότι σε λίγες μέρες θα έχει ολοκληρωθεί η προσφυγή μέρους των παλιών μετόχων στο ΣτΕ και από εκεί και πέρα θα μπορέσει να επιταχυνθεί όλος ο σχεδιασμός, που έχουμε κάνει για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε.

Σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει ο Οργανισμός και τη συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων, ο υπουργός έκανε λόγο για «γκρίζες ζώνες», σημειώνοντας ότι «τα δρομολόγια ήταν καθορισμένα με έναν αριθμό λεωφορείων, που ποτέ δεν υπήρχαν στον ΟΑΣΘ --συγκεκριμένα προβλέπονται από τον νόμο που υπάρχει 520 λεωφορεία».

«Κάθε πολίτης περιμένει να περάσει το λεωφορείο με βάση έναν σχεδιασμό που έγινε κάποτε και δεν ίσχυσε ποτέ. Όμως, δεν υπήρχαν ποτέ τα λεωφορεία, γιατί σύμφωνα με την παλιά άθλια σύμβαση που υπήρχε όφειλε ο ΟΑΣΘ να έχει σε λογαριασμό με τοκιζόμενα τα χρήματα ένα αρκετά μεγάλο ποσό, που θα κατευθυνόταν στην ανανέωση του στόλου λεωφορείων. Αυτός ο λογαριασμός θα έρεπε να έχει 38 εκατ. και είχε 700 ευρώ. Δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα πουθενά, θα το δει η εκκαθάριση και τα αρμόδια όργανα που έχουν καταλήξει» εξήγησε.
 

Tags
Back to top button