Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το πρώτο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό έτοιμο προς πώληση

Το πρώτο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό εξοπλισμένο με τεχνολογία Huawei κυκλοφορεί στην αγορά. Το Polar Fox Alpha S παράγεται από την αυτοκινητοβιομηχανία BAIC BluePark New Energy Technology, η οποία έχει λάβει προπαραγγελίες. H παράδοση των αυτοκινήτων αναμένεται έως το τέλος του έτους.

Εκτός από τα εξαρτήματα για αυτόνομη οδήγηση, η Huawei παρέχει το δικό της λειτουργικό σύστημα. Το βασικό μοντέλο του οχήματος, το οποίο μπορεί να ταξιδέψει μόνο στον αυτοκινητόδρομο, κοστίζει 389 χιλιάδες γιουάν (50 χιλιάδες ευρώ). Tο πιο προηγμένο φτάνει τα 430 χιλιάδες γιουάν (55 χιλιάδες ευρώ) και μπορεί επίσης να κυκλοφορήσει σε αστικούς δρόμους. Μέχρι το τέλος του έτους, τα αυτόνομα αυτοκίνητα με το σύστημα Huawei θα μπορούν να κινούνται στους δρόμους του Πεκίνου, της Σαγκάης, του Γκουάνγκτζου και του Σενζέν. Το 2022, το εύρος δράσης θα επεκταθεί σε τουλάχιστον 20 άλλες πόλεις.

Όσον αφορά τη χωρητικότητα, το Alpha S είναι όχημα «επιπέδου 4»: μπορεί να ταξιδεύει αυτόματα μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Αντ 'αυτού, έχει ένα επίπεδο ευθύνης 2, με τον οδηγό να συνεχίζει να διαχειρίζεται και να παρακολουθεί το όχημα.

Η Huawei θα επενδύσει 830 εκατομμύρια ευρώ στα αυτοκίνητα του μέλλοντος φέτος. Δεν θα αναπτύξει τα ίδια τα οχήματα, μόνο τα συστήματα καθοδήγησης και πλοήγησης. Εκτός από το BAIC BluePark, ο κινεζικός γίγαντας υψηλής τεχνολογίας θα προμηθεύσει την τεχνολογία του στην Chongqing Changan Automobile και την Guangzhou Automobile Group.

Σύμφωνα με αρκετούς αναλυτές, το έντονο ενδιαφέρον της Huawei για αυτοκίνητα αυτο-οδήγησης εξηγείται από την ανάγκη αντιστάθμισης των απωλειών που υπέστη στον τομέα της τηλεφωνίας, την κύρια δραστηριότητά της. Η εταιρεία υπέστη σοβαρό πλήγμα από τις κυρώσεις των ΗΠΑ και τη μείωση της παραγωγής μικροτσίπ - βασικά συστατικά όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων - κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ωστόσο, ο τεχνολογικός γίγαντας θα έχει ισχυρό εσωτερικό ανταγωνισμό. Τα επόμενα 10 χρόνια η Xiaomi θα επενδύσει 8,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όλοι στη βιομηχανία περιμένουν τότε την είσοδο της Apple στη διαμάχη.

Tags
Back to top button