Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Ερντογάν κάνει «άνοιγμα» στην Ευρώπη - Πότε έρχεται Ελλάδα

Όπως αναφέρει το , Η τουρκική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Togg ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει το πρώτο της μοντέλο T10X στη Γερμανία το φθινόπωρο του 2024.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Togg, Gürcan Karakas, η εταιρεία σχεδιάζει τώρα να εισέλθει στη γερμανική αγορά σε περίπου έξι μήνες, αν και αρχικά οι εξαγωγές είχαν προγραμματιστεί για το τέλος του 2024 και στη συνέχεια για το 2025/2026.

Η υψηλή ζήτηση για το ηλεκτρικό SUV στην Τουρκία, όπου το μοντέλο πωλείται από το καλοκαίρι του 2023, οδήγησε σε αυτή την καθυστέρηση.

Το T10X προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: μια έκδοση με μπαταρία 52,4 kWh για αυτονομία WLTP 314 χιλιομέτρων και μια άλλη με μπαταρία 88,5 kWh για αυτονομία έως 523 χιλιόμετρα.

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων στον πίσω άξονα.

Ο Ερντογάν τα βάζει με την «ισραηλινή επιθετικότητα»: Δεν ξεχωρίζουμε την ασφάλεια της Τουρκίας από την ασφάλεια της Γάζας, της Ιερουσαλήμ και της Βαγδάτης

Το σύστημα infotainment του T10X εντυπωσιάζει με μια οθόνη αφής 29 ιντσών που εκτείνεται μπροστά από τον συνοδηγό. Επιπλέον, ένα κατάστημα εφαρμογών θα φέρει εφαρμογές τρίτων στο όχημα.

Η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και το λεγόμενο Rush Hour Pilot για την κίνηση στην πόλη συμπληρώνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Οι τιμές για τη γερμανική αγορά είναι ακόμη ανοιχτές, αλλά το βασικό μοντέλο στην Τουρκία ξεκινά από το ισοδύναμο των περίπου 40.000 ευρώ. Μένει να δούμε ποιες θα είναι οι τιμές στη Γερμανία.

Μπαίνοντας νωρίτερα στη γερμανική αγορά, η Togg σηματοδοτεί την πρόθεσή της να επιταχύνει την επέκτασή της σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η εταιρεία, η οποία υπάρχει μόλις από το 2018, έχει φιλόδοξους στόχους και θέλει να καθιερωθεί μακροπρόθεσμα ως σοβαρός παίκτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Εκτός από το T10X, η Togg σχεδιάζει ήδη άλλο ένα μοντέλο: το σαλούν T10F, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο σχεδόν παραγωγής στη CES τον Ιανουάριο και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025.

Το T10F θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και μπαταρία 52 kWh θα πρέπει να επιτυγχάνει αυτονομία κατά WLTP 350 χιλιομέτρων.

Το μοντέλο μεσαίας κατηγορίας με μπαταρία 88,5 kWh αναμένεται να έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων, ενώ το μοντέλο με δύο κινητήρες προσφέρει αυτονομία 530 χιλιομέτρων.

Η φόρτιση γίνεται με ισχύ έως και 180 kW. Οι τιμές πώλησης δεν είναι ακόμη γνωστές.

Όσο για την αγορά της χώρας μας, το τουρκικό Togg θα μπορούσε να φθάσει σε μικρούς αριθμούς μέσα στην επόμενη χρονιά. Τα πάντα θα εξαρτηθούν από την τιμή πώλησης και από την διαθεσιμότητα που θα έχει το εργοστάσιο.

Tags
Back to top button