Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το Facebook διαθέτει τώρα ένα κουμπί "προσευχής"

Οι ΗΠΑ εισήγαγαν μια νέα επιλογή χρήστη που επιτρέπει στους πιστούς να προσεύχονται στο Facebook. Αυτή η δυνατότητα θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τη στόχευση διαφημίσεων...

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι ζητούσαν ο ένας από τον άλλον να προσευχηθούν και ως εκ τούτου αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα εργαλείο που θα βοηθούσε να ενώσει τους ανθρώπους που χρειάζονται εκείνους που μπορούν να προσευχηθούν για αυτούς.

Αυτή η υπηρεσία έχει δοκιμαστεί σε αρκετές κοινότητες πιστών για σχεδόν ένα χρόνο. Τον Μάιο, τέθηκε σε διαθεσιμότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η εφαρμογή λειτουργεί ως εξής: εμφανίζεται ένα κουμπί στη σελίδα με το οποίο ο χρήστης μπορεί να απαντήσει στο αίτημα κάποιου: "Έχω προσευχηθεί". Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί κάτω από το μήνυμα, εμφανίζονται τα ονόματα εκείνων που έχουν προσευχηθεί.

Όταν κάποιος επιλέξει να πατήσει το κουμπί "προσευχήθηκα", το κοινωνικό δίκτυο θα υπενθυμίσει την επόμενη ημέρα προσευχής. Επίσης, όταν δημοσιεύεται ένα αίτημα για προσευχή, τα μέλη της ομάδας μπορούν να κατευθύνουν τους προσευχόμενους να αφήσουν ένα σχόλιο ή να γράψουν ένα μήνυμα αυτοπροσώπως.

Η τεχνητή νοημοσύνη του κοινωνικού δικτύου θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγονται για την εξατομίκευση διαφημίσεων. Το θέμα είναι ότι οι ενέργειες των χρηστών θα ταξινομηθούν και αυτό θα επηρεάσει το είδος της διαφήμισης που θα δουν στη σελίδα τους.

Οι θρησκευτικοί ηγέτες στις Ηνωμένες Πολιτείες υποστήριξαν την καινοτομία, αλλά εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με την εμπιστευτικότητα των δημοσιεύσεων που ζητούν προσευχή, καθώς και την ασαφή συνέχιση της χρήσης των συλλεγόμενων δεδομένων.

Tags
Back to top button