Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το BMW Group τήρησε την υπόσχεσή του

Η υπόσχεση τηρήθηκε και μέσα στο 2017 παραδόθηκαν 100.000 ηλεκτρικά οχήματα σε πελάτες της BMW σε όλο τον κόσμο. Αυτό είχαν υποσχεθεί  και αυτό έκαναν υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα  τον ηγετικό ρόλο της εταιρίας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Μία εντυπωσιακή φωτεινή εγκατάσταση θα σηματοδοτήσει το γεγονός - ορόσημο στη μετάβαση μιας νέας εποχής, με τον πασίγνωστο ''Τετρακύλινδρο'' Πύργο όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία του BMW Group, βόρεια του Μονάχου να μεταμορφώνεται σε μπαταρία.

Το BMW Group επέλεξε αυτό το λαμπερό σύμβολο για να σηματοδοτήσει την τεχνολογική αλλαγή που διαδραματίζεται στον κόσμο της μετακίνησης.

«Τηρούμε τις υποσχέσεις μας», δήλωσε ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. «Αυτό το λαμπερό σύμβολο ύψους 99 m φωτίζει το δρόμο που οδηγεί στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η πώληση 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων σε ένα χρόνο αποτελεί  σημαντικό ορόσημο, αλλά είναι μόνον η αρχή για εμάς. Από το 2013 που λανσαρίστηκε το BMW i3, έχουμε πουλήσει πάνω από 200.000 ηλεκτρικά οχήματα και μέχρι το 2025, θα προσφέρουμε 25 ηλεκτρικά μοντέλα. Η επιτυχία οφείλεται στο γεγονός ότι εστιάσαμε από νωρίς στην ηλεκτροκίνηση – η οποία για μένα θα παραμείνει ''μέτρο'' της μελλοντικής επιτυχίας μας».

Ευέλικτος εξηλεκτρισμός σε όλη τη γκάμα μοντέλων

Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα σημαντικό στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT, που εδραιώνει περαιτέρω το BMW Group ως κορυφαίο πάροχο ατομικής premium μετακίνησης και σχετικών υπηρεσιών.

Μέχρι το 2025, η εταιρία θα προσφέρει 25 πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο. Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης και μπαταριών, που διατίθεται από το 2021, χρησιμοποιεί κλιμακούμενα, αρθρωτά κιτ εξηλεκτρισμού που θα μπορούν να τοποθετούνται σε όλες τις σειρές μοντέλων.

Για την ηλεκτρική μάρκα, BMW i, που ιδρύθηκε το 2011, η εταιρία έχει ήδη εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα για την ονοματολογία των μοντέλων από το BMW i1 μέχρι το i9, και από το BMW iX1 μέχρι το iX9. Το 2018, θα λανσαριστεί το BMW i8 Roadster, και το 2019 θα ακολουθήσει ένα πλήρως ηλεκτρικό MINI. Το 2020, θα δει το φως η πλήρως ηλεκτρική έκδοση BMW X3 και το 2021 η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα της μάρκας, BMW iNext, που θα συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με αυτόνομη οδήγηση και νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας στο εσωτερικό, για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Το BMW Group υιοθέτησε μία συνολική προσέγγιση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης από νωρίς, λανσάροντας το project i, προάγγελο της BMW i, το 2007.Η μαζική παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού BMW i3, μία από τις πιο πολυβραβευμένες αυτοκινητιστικές φιλοσοφίες στον κόσμο, ξεκίνησε το 2013. Από τότε, οι πωλήσεις αυξάνονται κάθε χρόνο, τις τέσσερις τελευταίες συνεχείς χρονιές.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα γνωρίζουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση σε Δυτική Ευρώπη και ΗΠΑ, για παράδειγμα, όπου συγκεντρώνουν το 7% των συνολικών πωλήσεων BMW και στις δύο αγορές. Στη Σκανδιναβία, όπου το BMW i3 είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο της BMW, η μία στις τέσσερις BMW που πωλείται είναι ηλεκτρική.

Στη Γερμανία, οι νέες ταξινομήσεις πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του BMW Group θα ξεπεράσουν φέτος τις 10.000 μονάδες. Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης παίζουν επίσης όλο και σημαντικότερο ρόλο στο μίγμα κινητήρων για ανεξάρτητα μοντέλα: Το 2017, το ένα στα δέκα αυτοκίνητα της πολύ επιτυχημένης BMW Σειράς 3 Sedan που παραδόθηκαν σε πελάτες ήταν ηλεκτρικό. Στην περίπτωση της BMW Σειράς 2 Active Tourer, το 13% των μοντέλων που πουλήθηκαν το 2017 ήταν plug-in υβριδικά.

Από τον Ιούνιο του 2017 που κυκλοφόρησε, το MINI Cooper S E Countryman ALL4 (κατανάλωση μικτού κύκλου 2,3-2.1 l/100km, εκπομπές CO2 52-49 g/km) ήδη έχει μερίδιο ένα στα δέκα επί των πωλήσεων του MINI Countryman σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις του πλήρως ηλεκτρικού BMW i3 αυξήθηκαν επίσης κατά περίπου 25% (όλες οι τιμές από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο του 2017).

Το BMW Group κορυφαίος πάροχος ηλεκτροκίνητων μοντέλων

Καθώς το BMW Group έδωσε από νωρίς έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, έχει ήδη αναρριχηθεί σε μία κορυφαία θέση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με την ανεξάρτητη Αναφορά της POLK/IHS (που δημοσιεύτηκε στην 7 Δεκεμβρίου, 2017), το BMW Group υπερέχει σαφώς του ανταγωνισμού σε ταξινομήσεις νέων, πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 21%.

Αυτό σημαίνει ότι το μερίδιο του BMW Group στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων είναι υπερτριπλάσιο του αντίστοιχου στην αγορά παραδοσιακών μοντέλων. Με τα ηλεκτρικά οχήματα να συγκεντρώνουν τώρα το 2% στις ταξινομήσεις νέων οχημάτων μεταξύ όλων των κατασκευαστών στην Ευρώπη, το ποσοστό του BMW Group είναι ήδη 6%. Με άλλα λόγια, το BMW Group κατέχει ένα δυσανάλογα μεγάλο μερίδιο στην αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη. Η θέση της εταιρίας είναι παρόμοια ισχυρή και στην παγκόσμια αγορά – η εταιρία έχει μερίδιο 10% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι στόχοι

Συμπληρώνοντας τη γκάμα εννέα, ηλεκτρικών, τετράτροχων οχημάτων του BMW Group, η εταιρία κατασκευάζει το ιδανικό δίτροχο για premium ηλεκτροκίνηση στην πόλη: το BMW C evolution. Μετά το λανσάρισμα μιας νέας μπαταρίας, που επεκτείνει την αυτονομία του scooter στα 160km, οι πωλήσεις αυτού του ηλεκτρικού scooter έχουν αυξηθεί κατά 80% συγκριτικά με τους πρώτους 11 μήνες της περσινής χρονιάς.

Οι 1.500 μονάδες που πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο είναι επιπλέον των 100.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων που η εταιρία πούλησε μέσα στο 2017.

Επίσημη παράδοση στο BMW Welt

Ένας από τους πολλούς πελάτες ανά τον κόσμο βίωσε μία ξεχωριστή έκπληξη σήμερα το απόγευμα: Ένας 80χρονος οδηγός από την περιοχή της Β. Ρηνανίας – Βεστφαλίας της Γερμανίας παρέλαβε το BMW i3 του σε απόχρωση Protonic Blue στο BMW Welt στο Μόναχο και έγινε ο 100.000ός πελάτης παγκοσμίως που επέλεξε φέτος ηλεκτρικό όχημα του BMW Group.

Ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, τον καλωσόρισε στο BMW Welt και του παρέδωσε προσωπικά τα κλειδιά του νέου αυτοκινήτου, σχολιάζοντας: «Η συγκίνηση που είναι συνδεδεμένη με την ηλεκτροκίνηση είναι ένα συναίσθημα που μοιράζονται όλες τις γενιές και η παράδοση του 100.000ού ηλεκτρικού αυτοκινήτου που κυκλοφορεί φέτος στο δρόμο είναι μία πολύ ξεχωριστή στιγμή για μένα».

Ένα λαμπερό σύμβολο

Για να γιορτάσει αυτό το σημαντικό ορόσημο, ο θρυλικός ‘τετρακύλινδρος’ πύργος ο οποίος στεγάζει τα κεντρικά γραφεία της BMW μεταμορφώνεται με τη βοήθεια μιας φωτεινής εγκατάστασης σε τέσσερις κατακόρυφες μπαταρίες, αποτυπώνοντας την προοδευτική φιλοσοφία που αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο του DNA της BMW.

Ο ειδικός φωτισμός θα προβάλλεται στο κτίριο το βράδυ της 18ης Δεκεμβρίου 2017 από τις 8:00 μ.μ. μέχρι τα μεσάνυχτα. Το project υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον πολιτιστικό οργανισμό Spielmotor Muenchen. Αυτή η δημόσια – ιδιωτική συνεργασία μεταξύ της Πόλης του Μονάχου και του  BMW Group δημιουργήθηκε το 1979 με σκοπό να φέρει την πολιτισµική ποικιλοµορφία στο Μόναχο και να καθιερώσει και επεκτείνει το ρόλο της πόλης ως εθνικού και διεθνή πολιτιστικού προορισμού.

 

Tags
Back to top button