Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΥΓΕΙΑ

Τελικά οι Έλληνες είναι μακαρονάδες;

Από τους πιο δυναμικούς και παραγωγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας είναι αυτός των ζυμαρικών, όπως φαίνεται μέσα από τα στοιχεία νέας μελέτης.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Infobank Hellastat AE., πρόκειται για δυναμικό κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων, με υψηλό βαθμό συγκέντρωσης της παραγωγής σε λίγες αλλά μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις. Μάλιστα, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αυτών, εφαρμόζει πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή, στοχεύοντας στις οικονομίες κλίμακας και στην ανταγωνιστικότητα.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, το 2017 ο συνολικός κύκλος εργασιών των εταιρειών αυξήθηκε κατά 1,7% έναντι του προηγούμενου έτους. Αυτό αποδεικνύει ότι η αγορά αρχίζει να ομαλοποιείται και να κινείται ανοδικά, έπειτα από την πτώση των πωλήσεων που προκάλεσαν οι ανακατατάξεις στον κλάδο των super market το 2016. Μάλιστα, εκτιμάται ότι η πρόσφατη μείωση του συντελεστή ΦΠΑ από 24% σε 13%, θα τονώσει σημαντικά την αγορά των ζυμαρικών τα επόμενα χρόνια.

Γεγονός είναι πάντως ότι τα ζυμαρικά θεωρούνται από τα πιο δημοφιλή προϊόντα διατροφής, κυρίως λόγω της χαμηλής λιανικής τιμής πώλησης τους, έναντι άλλων προϊόντων διατροφής.

Από την άλλη, η υψηλή διατροφική αξία και η συνεχής προσπάθεια των βιομηχανιών να αυξήσουν την προϊόντική τους βάση, προσφέρουν στους καταναλωτές πληθώρα επιλογών, με αποτέλεσμα να τα προτιμούν περισσότερο. Τέλος, ο εύκολος και γρήγορος τρόπος παρασκευής τους αποτελούν επιπλέον κίνητρο για να τα επιλέξει κάποιος.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι η κατατάσσεται στην 4η θέση της διεθνούς κατάταξης που αφορά την κατανάλωση ζυμαρικών μετά την Ιταλία, την Τυνησία και τη Βενεζουέλα, από τον Διεθνή Οργανισμό Ζυμαρικών. Συγκεκριμένα, η μέση κατά κεφαλή κατανάλωση ζυμαρικών στη χώρα μας υπολογίστηκε περίπου στα 11,1 κιλά ανά άτομο.

Tags
Back to top button