Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Σταμάτησαν να πίνουν μπύρα Corona λόγω κοροναϊού!

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κάρλος Μπρίτο, απέδωσε την πτώση στη μείωση της κατανάλωσης στην Κίνα, καθώς ο κόσμος έχει κόψει τις εξόδους λόγω του ιού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η εταιρεία της μεξικάνικης μπύρας Corona κατέγραψε το χειρότερο τετράμηνο σε πωλήσεις εδώ και 10 χρόνια εξαιτίας του κορονοϊού! Η μπύρα που, για… κακή της τύχη, έχει το ίδιο όνομα με το πρώτο συνθετικό του κορονοϊού (coronavirus στα αγγλικά) είδε τα κέρδη της να μειώνονται κατά 170 εκατ. δολάρια, μόνο στην Κίνα, από τότε που εξαπλώθηκε η νέα ασθένεια. Μάλιστα, όπως αναφέρει η Independent, η πτώση σημειώθηκε την εποχή που παραδοσιακά αυξάνεται πολύ η κατανάλωση μπίρας, λόγω της κινεζικής πρωτοχρονιάς – τον Φεβρουάριο.

Πρόκειται για την αμερικανική εταιρεία-κολοσσό στον χώρο της ζυθοποιίας, Anheuser-Busch, στην οποία ανήκουν επίσης μερικές από τις δημοφιλέστερες μπίρες διεθνώς, όπως οι Budweiser, Stella Artois και Beck’s. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κάρλος Μπρίτο, απέδωσε την πτώση στη μείωση της κατανάλωσης στην Κίνα, καθώς ο κόσμος έχει κόψει τις εξόδους λόγω του ιού.

Tags
Back to top button