Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Σκάνδαλο Dieselgate: Ξεκίνησε έρευνα σε βάρος των BMW, Daimler και VW Group

Έρευνα για ενδεχόμενη συνεννόηση ανάμεσα στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες BMW, Daimler και VW Group (Volkswagen, Audi και Porsche) ώστε να αποφύγουν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό όσον αφορά τις τεχνολογίες μείωσης των ρυπογόνων εκπομπών, άρχισε την Τρίτη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τρία χρόνια αφότου ξέσπασε το σκάνδαλο Dieselgate.

Η Επιτροπή, η οποία επιβλέπει την πολιτική του ανταγωνισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αναφέρει σε δήλωσή της πως εξετάζει αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες συμφώνησαν να μην ανταγωνίζονται μεταξύ τους όσον αφορά την ανάπτυξη και την εφαρμογή συστημάτων για τη μείωση επιβλαβών εκπομπών από τα αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ.

«Οι τεχνολογίες αυτές έχουν στόχο να καταστήσουν τα επιβατικά αυτοκίνητα λιγότερο βλαβερά για το περιβάλλον. Αν αποδειχθεί, αυτή η συνέργεια μπορεί να στέρησε από τους καταναλωτές την ευκαιρία να αγοράσουν αυτοκίνητα που ρυπαίνουν λιγότερο, παρά το γεγονός ότι η σχετική τεχνολογία ήταν διαθέσιμη στους κατασκευαστές», δήλωσε η ευρωπαία επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Τον Οκτώβριο 2017 η Επιτροπή πραγματοποίησε εφόδους στις εγκαταστάσεις των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών στο πλαίσιο των αρχικών ερευνών της, όπως μεταδίδουν Reuters και AFP και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ εξετάζει αν οι εταιρείες συνήργησαν για να περιορίσουν την ανάπτυξη και την εφαρμογή συστημάτων καταλυτών, που μειώνουν τα οξείδια του αζώτου στις εκπομπές των αυτοκινήτων ντίζελ, καθώς και φίλτρων που μειώνουν τις εκπομπές σωματιδίων στα αυτοκίνητα βενζίνης.

Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, η Daimler, που κατασκευάζει τα οχήματα Mercedes-Benz, ήταν η πρώτη που ομολόγησε αυτή τη συνεννόηση μεταξύ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών ώστε να επωφεληθεί της επιείκειας των αρχών ανταγωνισμού.

Τα καρτέλ απαγορεύονται στην ΕΕ επειδή βλάπτουν τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να επιβάλλει βαριά πρόστιμα στις επιχειρήσεις που συνεννοούνται μεταξύ τους. Ένα τέτοιο πρόστιμο ρεκόρ επιβλήθηκε στις 19 Ιουλίου 2016, όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε πρόστιμο 2,93 δισεκ. ευρώ σε τέσσερις ευρωπαίους κατασκευαστές φορτηγών, που κατηγορήθηκαν ότι επί 14 χρόνια συνεννοούνταν για τις τιμές πώλησης των φορτηγών τους.

Δεν υπάρχει νομική προθεσμία για την ολοκλήρωση μιας έρευνας για καρτέλ, υπενθύμισε η Κομισιόν. Η διάρκεια αυτής της έρευνας εξαρτάται από διάφορα στοιχεία, μεταξύ των οποίων η πολυπλοκότητα της υπόθεσης, ο βαθμός συνεργασίας των κατηγορούμενων επιχειρήσεων με την Κομισιόν και η άσκηση των υπερασπιστικών δικαιωμάτων

Tags
Back to top button