Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Σέιτζ Σταλόνε: Πεθαίνοντας στη σκιά του πατέρα του... (φωτό)

Το 1976 ήταν μια χρονιά-ορόσημο για τον Σιλβέστερ Σταλόνε. Εκείνο τον Νοέμβρη βγήκε στις αίθουσες το «Ρόκι», η ταινία που άλλαξε τη ζωή του και τον έκανε αυτό που είναι σήμερα, ενώ λίγους μήνες νωρίτερα (στις 5 Μαΐου) είχε έρθει στον κόσμο ο Σέιτζ. Ο πρωτότοκος γιος του, που άφησε την τελευταία πνοή του στην κατοικια του, σε συνθήκες που έδωσαν τροφή σε αμέτρητες θεωρίες θανάτου. Γεγονός στο οποίο συνέβαλε το ότι βρέθηκε νεκρός μετά από μέρες, σε ένα σπίτι στο οποίο οι αστυνομικοί σκόνταφταν πάνω σε άδεια κουτιά από χάπια.

Η πέρα από κάθε προσδοκία επιτυχία του «Ρόκι» άλλαξε μονομιάς το περιβάλλον στο οποίο θα μεγάλωνε ο καρπός του έρωτα του ηθοποιού με την πρώτη γυναίκα του, Σάσα Τσακ. Πλέον ο Σλάι δεν ήταν ο απελπισμένος για δουλειά νεαρός που θα δεχόταν να παίξει ακόμη και σε σοφτ πορνό για να τα φέρει βόλτα. «Κοιμόμουν 3 βδομάδες σε σταθμό λεωφορείων. Είτε θα δεχόμουν το ρόλο για 200 δολάρια είτε θα έπρεπε να ληστέψω κάποιον για να ζήσω», δικαιολογήθηκε μετά από χρόνια ο Σταλόνε, ο οποίος ήξερε πως το δικό του παιδί θα μεγάλωνε σε έναν εντελώς διαφορετικό και πολύ πιο εύκολο κόσμο από αυτόν που είχε να αντιμετωπίσει ο ίδιος στο Χελς Κίτσεν της Νέας Υόρκης.

Ωστόσο, σε αυτή τη νέα ζωή, ο Σιλβέστερ ήταν άμαθος. Η ιδιότητα του πατέρα ήρθε παράλληλα με εκείνη του σούπερ σταρ. Γεγονός που σήμαινε πως οι ανέσεις, τα δώρα και τα υλικά αγαθά που μπορούσε πλέον απλόχερα να προσφέρει στον γιο του δεν ήταν τίποτα παραπάνω από το αντίβαρο για την μόνιμη απουσία του από τη ζωή του μικρού.

Μεγαλώνοντας, το κενό που τους χώριζε και η απόσταση μεταξύ τους απλά διευρυνόταν μέρα με τη μέρα. Στους κύκλους του Χόλιγουντ ήταν γνωστό πως ο ένας δεν ενέκρινε απόλυτα τις επιλογές του άλλου. «Αποφεύγει το γυμναστήριο, λες κι έχει πανούκλα εκεί μέσα. Ενδιαφέρεται για ταινίες άλλου στυλ από αυτές που κάνω εγώ. Φαντάζομαι πως με αυτόν τον τρόπο βάζει τον εαυτό του σε μια θέση που δεν θα χρειάζεται να συγκριθεί μαζί μου», είχε πει σε συνέντευξή του ο Σλάι.

Όσο για τον Σέιτζ; Ας πούμε πως η απορία του γιατί ένας 65χρονος (τότε) κύριος, ο πατέρας του, έκανε τράιμπαλ τατού, φανέρωνε ξεκάθαρα τις σκέψεις του.

Πάντως, την πρώτη ευκαιρία για φήμη και δημοσιότητα την έδωσε ο μπαμπάς. Στο «Ρόκι 5» ο Σέιτζ ουσιαστικά υποδύεται τον γιο του θρυλικού Μπαλμπόα και η γενικότερη αίσθηση είναι πως όταν έλεγε «ποτέ δεν στάθηκες δίπλα μου, ποτέ δεν ήσουν εκεί στο πλευρό μου ή στο πλευρό της μάνας μου», δεν μιλούσε το σενάριο αλλά η ψυχή του.

Ένα λιπόσαρκο, σχεδόν ασθενικό παιδί, μετατράπηκε μετά την εφηβεία σε πλαδαρό νεαρό άντρα που προτιμούσε τσιγάρα, τσιπς και αναψυκτικά αντί για συμπληρώματα διατροφής, πρωτεΐνες και λιποδιαλύτες. Το μήλο είχε πέσει πολύ μακριά από τη μηλιά μεν, η σκιά του συγκεκριμένου δέντρου έφτανε πολύ μακριά για να την αποφύγει, δε.

Τελικά, κάποιοι μίλησαν για «σάπιο μήλο», όταν τον Ιούλιο του 2012 ο Σέιτζ βρέθηκε νεκρός. Το πτώμα του ανακαλύφθηκε σχεδόν μία εβδομάδα μετά το θάνατό του κι έδωσε την ευκαιρία στο να βγουν στην επιφάνεια τα σημάδια της απόμακρης σχέσης τους, αλλά και στην προσπάθεια σύνδεσης του θανάτου με την ψυχική κατάσταση και τον αδύναμο, επιρρεπή κι ευάλωτο χαρακτήρα του 36χρονου τότε γιου.

Ένας νέος άντρας κείτεται άψυχος σε ένα σπίτι που ήταν άνω-κάτω, ανάμεσα σε δεκάδες άδεια μπουκάλια που κάποτε ήταν γεμάτα με χάπια. Η αστυνομία απέκλεισε αμέσως το ενδεχόμενο δολοφονικής ενέργειας. Ο Σέιτζ ήταν απλά ένας τσαπατσούλης εργένης, γεγονός που εξηγούσε την ακαταστασία, ενώ δεν έλειπε τίποτα πολύτιμο από το στούντιο ούτε υπήρχαν ίχνη παραβίασης.

Τότε μήπως ήταν αυτοκτονία; Θα μπορούσε, όμως η ποσότητα φαρμάκων που υποδήλωναν οι συσκευασίες έφταναν για ένα λόχο, όχι για ένα άτομο. Και πού είχαν πάει όλα αυτά; Τα σκανδαλοθηρικά Μέσα ξεσάλωσαν υπονοώντας ότι ο γιος του Σταλόνε ήταν χρήστης ουσιών αλλά και ντίλερ στο Λος Άντζελες. Η ίδια του η μητέρα υποστήριξε πως λίγο καιρό πριν είχε κάνει μια πολύ σοβαρή οδοντική επέμβαση και χρειαζόταν παυσίπονα. Ναι, αλλά πόσα; Τόσα ώστε να πεθάνει από υπερβολική δόση κατά λάθος, όπως πίστευε η Σάσα Τσακ;

Η ιατροδικαστική έκθεση απέκλεισε κάθε μία από τις παραπάνω θεωρίες κι εκτιμήσεις. «Προσβολή λόγω αθηρωμάτωσης της καρδιακής αρτηρίας», ανέφερε το πόρισμα που βγήκε μετά από μερικές εβδομάδες και η υπόθεση έκλεισε εκεί. Όχι όμως και τα στόματα των συνωμοσιολόγων οι οποίοι είναι πεπεισμένοι πως κάτι άλλο σκότωσε τον Σέιτζ που γεννήθηκε μια μέρα σαν κι αυτήν. Δεν μπορούν να πουν με σαφήνεια τι, αλλά παραμένουν σίγουροι πως συνδέεται άμεσα με τη σκιά τον ακολουθούσε σε κάθε του βήμα. Όχι τη δική του, αλλά εκείνη του διάσημου πατέρα του. Φαίνεται πως σε περιπτώσεις όπως αυτή του Σιλβέστερ και το γιου του, πολλοί πιστεύουν ότι η επιτυχία των γονέων είναι εν δυνάμει αιτία «θανάτου» των παιδιών τους. Ακόμη και με την κυριολεκτική έννοια του όρου.

Tags
Back to top button