Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

SCG 003 Stradale: Θα ξεφτιλίσει την Porsche 918 Spyder στο Nurburgring (βίντεο)

Η Scuderia Cameron Glickenhaus, όπως αναλύονται τα αρχικά SCG, είναι καταδικασμένη να πετύχει αν επαληθευτούν όσα ισχυρίζεται για την απόδοση του SCG 003 Stradale.

Ο Jim Glickenhaus, σκηνοθέτης και παραγωγός ταινιών και χρηματιστής, ιδρυτής της ομώνυμης εταιρείας, έχει μακρά ιστορία στον χώρο του αυτοκινήτου. Το πρώτο του project ήταν να μετατρέψει την Lola T70 Can Am σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Στη σύγχρονη ιστορία του, ζήτησε από τον Pininfarina να δημιουργήσει για εκείνον μία ταχύτερη και πιο όμορφη εκδοχή  της Ferrari Enzo. Οι μηχανικοί του πήραν αυτό το αυτοκίνητο και το εξέλιξαν σε ένα αγωνιστικό που έτρεξε με επιτυχία στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring με το όνομα Glickenhaus P4/5.

Η εξέλιξη της ιστορίας οδήγησε στην δημιουργία του SCG 003 Competizione. Μιας πολεμικής μηχανής για αγώνες GT, που σχεδίασε ο Paolo Garella, υπεύθυνος άλλοτε των ειδικών projects του οίκου Pininfarina. Την κατασκευή ανέλαβε η Manifattura Automobili Torino στην Ιταλία. Εξ’ ολοκλήρου στο χέρι, φυσικά. Το αυτοκίνητο έτρεξε σε διάφορους αγώνες, μεταξύ των οποίων φυσικά ήταν και πάλι ο 24ωρος του Nurburgring. Πριν δύο χρόνια που βρεθήκαμε εκεί τους είδαμε να παίρνουν έναν επικό τερματισμό μέσα σε έντονη συναισθηματική φόρτιση, ξεσηκώνοντας το πλήθος που χειροκροτούσε όρθιο.

Ξεκινώντας λοιπόν από τις πίστες, έχτισε ένα υψηλό προφίλ για το αυτοκίνητο και την εταιρεία του. Και προχώρησε στην ανάπτυξη ενός προγράμματος προμήθειας αγωνιστικών σε ανεξάρτητες ομάδες, αλλά και στην εξέλιξη της έκδοσης δρόμου. Η οποία έχει το απλό και ταυτόχρονα πολύ «ιταλικό» όνομα, SCG 003 Stradale.

Το αυτοκίνητο θα είναι αναμφίβολα ένα από τα highlights στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σε λίγες εβδομάδες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ομάδας από τους αγώνες, ο Jim Glickenhaus δηλώνει ότι το αυτοκίνητό του σε έκδοση παραγωγής, με λάστιχα δρόμου, θα κατεβάσει κατά 27 δευτερόλεπτα το 6'57" της Porsche 918 Spyder στον γύρο του Nurburgring, συνθλίβοντας φυσικά το σχετικό ρεκόρ. Η Lamborghini λέγεται ότι επίσης ετοιμάζεται ή έχει ήδη σπάσει αυτό το ρεκόρ με την Huracan Performante, αλλά σε καμία περιπτωση δεν μπορούμε να περιμένουμε τέτοια επίδοση.

Πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο; Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Το SCG 003 στην έκδοση δρόμου θα ζυγίζει λιγότερο από το αγωνιστικό, δηλαδή κάτω από 1.300 kg με τα καύσιμα. Και θα έχει περίπου 250 άλογα παραπάνω, χωρίς τους περιορισμούς των κανονισμών να φιμώνουν τον V8 4,4 λίτρων, ξηρού κάρτερ με δύο τούρμπο της BMW. Έτσι θα φτάσει στους 800 ίππους και στα 87 kgm ροπή. Ο Glickenhaus λέει ότι το SCG 003 θα είναι το ικανότερο αυτοκίνητο παραγωγής στις στροφές, αναπτύσσοντας ως και 2g με λάστιχα δρόμου της Dunlop. Το σχήμα, που διαφέρει ελάχιστα από τα αγωνιστικά πρωτότυπα, είναι βελτιστοποιημένο αεροδυναμικά ώστε το αμάξωμα αναπτύσσει 700 kg κάθετης δύναμης. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η επιτάχυνση 0-100 km/h γίνεται σε λιγότερα από 3” και η τελική ξεπερνά τα 350 km/h.

Τα νούμερα που αφορούν στις επιδόσεις και οι τεχνικές προδιαγραφές προκαλούν ίλιγγο. Και μας προετοιμάζουν για το εξωτικότερο των εξωτικών αυτοκινήτων, στη σφαίρα που θα κινείται και το AM-RB 001, το hypercar που εξελίσσουν από κοινού Aston Martin και Red Bull, για το οποίο πρόσφατα κυκλοφόρησαν και νεότερες πληροφορίες.

Το σασί είναι monocoque, από ανθρακονήματα, προδιαγραφών FIA για τους αγώνες. Παρόλα αυτά έχουν προφλεφθεί κάποιες αλλαγές για να γίνει στοιχειωδώς εύχρηστο στο δρόμο. Τα καθίσματα είναι δερμάτινα με λίγα χιλιοστά μαλακής επένδυσης, μια οθόνη που παίρνει εικόνα από κάμερα αντικαθιστά τον κεντρικό καθρέπτη, ενώ τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.

Τιμή; Σίγουρα πάνω από ένα εκατομμύριο. Αλλά δύσκολα μπορούμε να σκεφτούμε καλύτερο τρόπο για να ξοδέψει κανείς αυτό το ποσό.

Πηγή: Mιχάλης Γεωργιάδης,

Tags
Back to top button