Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

RML: Ήρθε η σύγχρονη αναβίωση της Ferrari 250GT SWB

Τελευταίο δείγμα γραφής των Βρετανών δεν είναι άλλο από την εικονιζόμενο RML Short Wheelbase ή αλλιώς από τη σύγχρονη αναβίωση της Ferrari 250GT SWB του 1959. 

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα για μείωση του βάρους, ενώ κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα κρύβεται ένας κινητήρας Ferrari V12 με 5,5 lt και φυσική αναπνοή . H απόδοση του ανέρχεται στους 485 PS και η ροπή στα 570 Nm, με την κίνηση να μεταφέρεται μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού σασμάν στους πίσω τροχούς, οι οποίοι φυσικά διαθέτουν και μπλοκέ διαφορικό.

 

Είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από την ορίτζιναλ Ferrari σε μήκος (4.264 mm) αλλά και λίγο πιο βαρύ, με τη ζυγαριά να αναγράφει 1.470 kg. Το έξτρα αυτό βάρος οφείλεται φυσικά στην προσθήκη σύγχρονων τεχνολογικών συστημάτων.

Έκθεση Enzo Ferrari - Αυτές είναι οι Ferrari του Gianni Agnelli

Η καμπίνα για παράδειγμα διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, κλιματισμό καθώς ένα προηγμένο σύστημα πληροφοριών με ψηφιακή οθόνη αφής, navigation και όλες τις σύγχρονες λειτουργίες συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας. 

«Το νέο μας δημιούργημα αποτίνει φόρο τιμής σε ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης, ενώ συγχρόνως είναι σε θέση να προσφέρει στους κατόχους του την άνεση αλλά και ευκολία των σύγχρονων οχημάτων του 21ου αιώνα», δήλωσε ο επικεφαλής και ιδιοκτήτης της RML Group, Michael Mallock. 

Το RML Short Wheelbase θα κατασκευαστεί σε μόλις 30 αντίτυπα, θα προσφέρει μέγιστη τελική ταχύτητα της τάξεως των 300 km/h, ενώ σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει το team της RML, χρειάζεται μόλις 4,1’’ για τα πρώτα 0-100 km/h από στάση.

 

Tags
Back to top button