Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ρεκόρ πωλήσεων ανακοίνωσε η Volvo για τη χρονιά που πέρασε

Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρία ήταν αυξημένα κατά 7%  σε σύγκριση με το 2016. Η αύξηση αυτή θεωρείται ρεκόρ και αυτό οφείλεται  στην ανάπτυξη της μάρκας σε όλες τις αγορές. Το 7% μεταφράζεται σε  571.577 αυτοκίνητα.

Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,9%, ως αποτέλεσμα της πρωτοφανούς αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα κατά 25,8%, σε σύγκριση με το 2016. Παράλληλα, οι πωλήσεις στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική αυξήθηκαν κατά 3,3% το 2017, σε σύγκριση με το 2016, ενώ η περιοχή της Αμερικής κινήθηκε αυξητικά κατά 0,7%.

Το 2017 ήταν ένας σημαντικός χρόνος για την Volvo Cars για πολλούς λόγους. Το νέο XC60, το οποίο αντικατέστησε το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας και το πρώτο σε πωλήσεις μεσαίο SUV στην Ευρώπη, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

 Η Volvo Cars ανακοίνωσε επίσης ότι θα τοποθετήσει την ηλεκτροκίνηση στον πυρήνα της μελλοντικής της στρατηγικής και δήλωσε ότι κάθε αυτοκίνητο που θα λανσάρει από το 2019 θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, σηματοδοτώντας το τέλος των αυτοκινήτων που διαθέτουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε μια πιο διευρυμένη δέσμευση για την ηλεκτροκίνηση, η Volvo παρουσίασε επίσης την Polestar, μια νέα ανεξάρτητη μάρκα ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, πλήρως εδραιωμένη και συνυφασμένη με τις προδιαγραφές του Volvo Car Group.

Ο Σεπτέμβριος έκλεισε με την παγκόσμια πρεμιέρα του XC40, της πρώτης πρότασης της Volvo στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV. Στη Volvo σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε επίσης ένα νέο μοντέλο χρήσης αυτοκινήτου με το πρόγραμμα "Care by Volvo", το οποίο παρέχει εύκολη και άμεση πρόσβαση σε μια σειρά από εκτενείς υπηρεσίες αυτοκίνησης. Μια πρωτοποριακή ιδέα που για πρώτη φορά εφαρμόσθηκε στο νέο XC40.

Η Volvo Cars συνέχισε τις εργασίες κατασκευής ενός νέου εργοστασίου παραγωγής αυτοκινήτων στη Νότια Καρολίνα, το πρώτο της στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στο εργοστάσιο αυτό θα παράγονται εκτός από το επερχόμενο νέο S60 και η επόμενη γενιά XC90 από το 2021. Η συνολική επένδυση της Volvo Cars στις αμερικανικές παραγωγικές εγκαταστάσεις υπερβαίνει τα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και θα αυξήσει το σύνολο των νέων θέσεων εργασίας που δημιουργήθηκαν στην περιοχή του Τσάρλεστον σε περίπου 4.000.

 Λίγο πριν το τέλος της χρονιάς που πέρασε, η Volvo Cars έκανε την εμφάνιση της σε μια εντελώς νέα αγορά, καθώς υπέγραψε συμφωνία-πλαίσιο με την Uber. Σύμφωνα με την συμφωνία αυτή, θα διαθέσει δεκάδες χιλιάδες αυτόνομα οχήματα στην Uber μεταξύ 2019 και 2021.

Στην Ελληνική αγορά αντίστοιχα, η Volvo Car Hellas, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται στο 18,6% το 2017 από 16,4% το 2016.

Κατέγραψε επίσης πωλήσεις που την αναδεικνύουν ως τη δεύτερη μάρκα μεταξύ των premium κατασκευαστών σε λιανικές πωλήσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες, με 26,7% μερίδιο έναντι 22,2% που είχε το 2016, με συνολικό αριθμό πωλήσεων 1.308 αυτοκίνητα.

Οι επιδόσεις αυτές εξασφάλισαν την 1η θέση στις τέσσερις (4) από τις πέντε (5) κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα στην ελληνική αγορά και πιο συγκεκριμένα:

•             Την 1η θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων οικογενειακών (S60 / V60)

•             Την 1η θέση στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών (S90 / V90)

•             Την 1η θέση στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία των μεγάλων SUV (XC90)

•             Τέλος ένα ακόμη ορόσημο της χρονιάς που πέρασε είναι ότι το νέο XC60 ανήλθε στην 1η θέση της κατηγορίας του (μεσαία SUV) μέσα στο πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ελλάδα και μετά.

Tags
Back to top button