Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Π.Σταμπουλίδης: «Είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε με "click away" και "click in shop" - Η αγορά έπρεπε να ανοίξει χθες»

O γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, υποστήριξε πως η αγορά είναι έτοιμη να ανοίξει την ερχόμενη Δευτέρα. 

«Νομίζω ότι έχουμε ήδη τη συνταγή, θα πρέπει να τη δοκιμάσουμε, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπαίνει στη ζυγαριά η δημόσια υγεία κι αυτό δεν το συζητάμε, μπορούμε με απλούς κανόνες να προχωρήσουμε στην παράλληλη διαβίωση αυτής της κατάστασης», επισήμανε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο FM», ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Διευκρίνισε, δε, πως έχει αναπτυχθεί όλο το τεχνικό πλαίσιο ώστε να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία της αγοράς, από την ερχόμενη Δευτέρα, με τα εργαλεία «click away» και «click in shop».

«Πρέπει να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις και να ανοίξουμε με κανόνες, δειλά δειλά τη λειτουργία του εμπορίου, προκειμένου να αρχίσει να κινείται η ελληνική οικονομία», υπογράμμισε ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.

«Εμείς είμαστε τεχνικά ολοκληρωμένοι, έτοιμοι και θα θέσουμε πρόταση ν' ανοίξει την ερχόμενη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου. Τις αποφάσεις τις παίρνει ο πρωθυπουργός κι εμείς πρέπει να έχουμε αναπτύξει όλο το τεχνικό πλαίσιο ώστε να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία της αγοράς», πρόσθεσε.

Ο κ. Σταμπουλίδης είπε ακόμη πως υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση και σχέδιο και ότι «το εργαλείο που φέραμε στο εμπόριο και στην ελληνική οικονομία, «click away» (παράδοση εκτός), που δεν έχει εφαρμοστεί σε άλλες χώρες πριν από εμάς, υιοθετήθηκε και από τη Μεγάλη Βρετανία έπειτα από το φιάσκο της ανοιχτής αγοράς». Αυτό το εργαλείο -ανέφερε- «πρέπει να τεθεί ξανά σε εφαρμογή, προκειμένου να λειτουργήσουν με ασφάλεια κάποιοι κλάδοι της αγοράς. Δεν μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι με τη μέθοδο αυτή είναι ανοιχτή η αγορά, εν μέσω της πανδημίας, όμως αυτό το εργαλείο διασφαλίζει ότι δεν θα έχουμε συνωστισμό σε κάποιο κλειστό χώρο και ότι για να βγει κάποιος έξω, πρέπει να έχει αποδεδειγμένη παραγγελία και ραντεβού, έτσι ώστε να μπορεί να λάβει το προϊόν».

Ο ίδιος τόνισε πως δεν αποδείχθηκε σε καμία περίπτωση ότι η μέθοδος «click away», την περίοδο των γιορτών, από τις 13 Δεκεμβρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου, επιβάρυνε την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας και ότι έστω και με αυτό τρόπο, πρέπει να υπάρξει γρήγορη επανεκκίνηση της οικονομίας. Χαρακτηριστικά επισήμανε ότι «χθες έπρεπε να είχε ανοίξει η αγορά με το εργαλείο click away».

Ο κ. Σταμπουλίδης εξήγησε ακόμη πως η μέθοδος «click away» σε συγκεκριμένα προϊόντα, όπως τα ενδύματα, τα υποδήματα και τα κοσμήματα, δεν μπορεί να λειτουργήσει. «Γι' αυτό», τόνισε, «είπαμε ότι μόνο για αυτούς τους κλάδους, θα υπάρξει το εργαλείο "click in shop", έτσι ώστε, με την τήρηση των μέτρων που ισχύουν, όπως μέχρι τέσσερα άτομα σε καταστήματα 100τμ και με ραντεβού, να μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει την αγορά που επιθυμεί. Αυτό πρέπει να γίνει ειδικά τώρα, που είναι η εκπτωτική περίοδο διότι αν δεν πουλήσουν αυτές οι επιχειρήσεις τα προϊόντα τους, πώς θα αγοράσουν -για παράδειγμα- τα ρούχα και τα παπούτσια της επόμενης σεζόν».

Tags
Back to top button