Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Προχωράει» ο δρόμος του μεταξιού: Η COSCO «μπαίνει» και στους ελληνικούς σιδηροδρόμους

Παρά τον κορωνοϊό ο «δρόμος του Μεταξιού» προχωράει ακάθεκτος, καθώς οι Κινέζοι της COSCO προχώρησαν σε ακόμα μία στρατηγική αγορά.

Συγκεκριμένα το πράσινο φως στη συμφωνία μεταξύ της Ocean Rail Logistics της Cosco και της Pearl Ltd άναψε σήμερα η Επιτροπή Ανταγωνισμού, κάτι που σημαίνει πως πλέον η COSCO θα ελέγχει τη μεταφορά των εμπορευμάτων και μέσω σιδηροδρόμου, μόλις φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με αυτή, οι Κινέζοι λαμβάνουν το 60% της εταιρείας σιδηροδρομικών μεταφορών αποκτώντας τον κοινό έλεγχο της εταιρείας μαζί με τον Πρόεδρο, διευθύνοντα σύμβουλο και έως σήμερα βασικό μέτοχος της Pearl κ. Αντώνη Παναγόπουλο.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης «η εν λόγω συγκέντρωση, η οποία αφορά την παροχή υπηρεσιών διαμεταφοράς εμπορευμάτων, την παροχή υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων και την παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (...) δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά».

Το ντιλ αυτό μεταφράζεται ως μία κίνηση να μπει πιο δυναμικά η Cosco και στο χώρο της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων προς και από την Ευρώπη μέσω σιδηροδρόμου.

Σημειωτέον ότι η Pearl είχε γίνει στα τέλη του 2018 η τρίτη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών που θα χρησιμοποιούσε το δίκτυο του ΟΣΕ για την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών. Οι άλλες δύο ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Rail Cargo Logistics Goldair.

Μάλιστα η Pearl διέθετε ισχυρούς δεσμούς με τους κινέζους στον ΟΛΠ καθώς εκτελούσε χρέη μεσάζοντα για την διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων της, συνάπτοντας συνεργασίες με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και αντίστοιχα σιδηροδρομικά δίκτυα των γειτονικών μας χωρών.

Tags
Back to top button