Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πόσο θα μάς κοστίσει τελικά η Εγνατία; Το ΤΑΙΠΕΔ φουσκώνει στα 6 δισ. ευρώ το κόστος συντήρησης

Εικόνα κατάρρευσης παρουσιάζει ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας Oδού με αποτέλεσμα να κινδυνεύει όχι μόνο να παραχωρηθεί έναντι... πινακίου φακής αλλά και να βαρύνει το ελληνικό δημόσιο το κόστος συντήρησης του.

Τα στοιχεία για την κατάσταση στην Εγνατία διέρρευσαν χθες από το ΤΑΙΠΕΔ , λίγες ώρες μετά το ραντεβού του υπουργού Υποδομών Χρίστου Σπίρτζη με τους θεσμούς.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του που βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω επιλεκτικής διανομής non paper, το κόστος της συντήρησης του αυτοκινητόδρομου, το οποίο κατά το υπουργείο βαρύνει την παραχώρηση, για να καλύπτει τα αυστηρά διεθνή στάνταρς οδικής ασφάλειας απαιτεί παρεμβάσεις (σε οδόστρωμα, στηθαία ασφαλείας, γεφύρια, σήραγγες) που υπολογίζονται στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ!

Πρόκειται για τα ίδια χρήματα που δαπάνησε το ελληνικό κράτος από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 για να κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος, μήκους 670 χιλιομέτρων.

Εάν ισχύουν οι προβλέψεις του ΤΑΙΠΕΔ, τότε αφενός θα πρέπει να «χαρίσουμε» το δρόμο στους ιδιώτες για να τον ξαναφτιάξουν και να τον αναβαθμίσουν, αφετέρου ότι 20 χρόνια μετά την κατασκευή του, ο μεγάλος βόρειος οδικός άξονας αντιμετωπίζει σοβαρά λειτουργικά και τεχνικά προβλήματα. Το παράδοξο είναι ότι μόλις πριν 1,5 μήνα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, υποτιμούσαν τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών που είχαν υπολογίσει το κόστος της βαριάς συντήρησης της Εγνατίας και της πιστοποίησης 33 σηράγγων σε περίπου 1 δις. ευρώ.

Ο διαγωνισμός, όπως όλα δείχνουν, θα συνεχίσει να κινείται στην κόψη του ξυραφιού μέχρι τις εκλογές καθώς το πλήθος των εκκρεμοτήτων αλλά και η σύγκρουση μεταξύ υπουργείου Υποδομών και ΤΑΙΠΕΔ, αποτελούν ένα σοβαρό εμπόδιο στην προετοιμασία όλων των προαπαιτούμενων για να εκκινήσουν οι διαδικασίες.

Tags
Back to top button