Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Porsche: «Η Apple αναμένεται να είναι ο μεγάλος μας αντίπαλος τα επόμενα χρόνια»

O Kjell Gruner μέσα από τις δηλώσεις του ότι ο μεγάλος αντίπαλος της Porsche στα επόμενα χρόνια αναμένεται να είναι η Apple.

«Η Apple έχει εκπαιδεύσει τέλεια το κοινό της σε αυτόν τον τομέα, όντας η εταιρεία που ορίζει τους κανόνες στην παγκόσμια αγορά. Πρέπει να καλύψουμε αυτή τη διαφορά όσο το δυνατόν ταχύτερα, δημιουργώντας digital συστήματα και υπηρεσίες όπως αυτές που χρησιμοποιεί κανείς σε ένα smartphone» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Gruner για να προσθέσει: «πάρτε ως παράδειγμα την κεντρική ψηφιακή οθόνη της Taycan. Όταν εκκινείτε το αυτοκίνητο το σύστημα infotainement χρειάζεται λίγο χρόνο για να λειτουργήσει. Αντίθετα, ένα smartphone απαιτεί ελάχιστα δευτερόλεπτα είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο στη χρήση και πιο λειτουργικό. Αυτό θέλουν ή μάλλον περιμένουν και οι οδηγοί από τα αυτοκίνητα μας».

Οι καταναλωτές σύμφωνα με το Gruner και ιδίως οι γενιές από το 2000 και μετά έχουν εκπαιδευτεί με αυτές τις συσκευές και κυρίως με τα λογισμικά της Apple. Το πρόβλημα βέβαια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, είναι ότι η όλη προσέγγιση και διαδικασία είναι εντελώς διαφορετική από ό,τι στους κατασκευαστές smartphones. Τα smartphones, σύμφωνα με έρευνες που έχει διεξάγει η Porsche δεν απενεργοποιούνται σχεδόν ποτέ από τους χρήστες τους κάτι που φυσικά δε μπορεί να συμβεί σε ένα αυτοκίνητο! 

Γι' αυτό θα πρέπει η Porsche να δημιουργήσει ένα σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο ψηφιακό οικοσύστημα που να προσφέρει ποικίλες «δράσεις» και εφαρμογές, ανώτερες ακόμα και από αυτές των smartphones.  

Ήδη, η γερμανική φίρμα έχει κάνει τα πρώτα της μεγάλα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση με τα ψηφιακά προγράμματα «Porsche Finder» και «Porsche ID». Επίσης, η ψηφιακή υπηρεσία «Porsche Drive», στοχεύει στο να προσελκύσει περισσότερους οδηγούς στα μοντέλα της εταιρείας. Αν και τα πραγματικά έσοδα από αυτά τα ψηφιακά έργα είναι «ελάχιστα» προς ώρας, ο Gruner, θεωρεί σίγουρο ότι σε βάθος 10ετίας οι ψηφιακές υπηρεσίες θα επηρεάσουν στο 100% τη φιλοσοφία της Porsche αλλά και τις πωλήσεις των μοντέλων της! 

Βλέποντας για παράδειγμα τι ψάχνουν οι χρήστες στην εφαρμογή Porsche Finder ή πως θα ήθελαν να είναι το μοντέλο που θα αποκτήσουν (μέσα από το εικονικό γκαράζ της εφαρμογής Porsche ID) οι άνθρωποι της Porsche όχι μόνο θα ξέρουν τις ανάγκες των πελατών τους αλλά κυρίως θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν και τα αυτοκίνητα που θα ήθελαν να αποκτήσουν οι «ψηφιακοί καταναλωτές» του μέλλοντος!

Tags
Back to top button