Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Όταν βάζεις τρία σκληροπυρηνικά 4x4 να κοντραριστούν απέναντι σε ένα γιγάντιο αμμόλοφο (βίντεο)

Ποιος ο λόγος να βάλεις τρία off-roader «βαρέως τύπου» στην drag strip; Οι πραγματικές επιδόσεις στο 4x4 αξιολογούνται πιο εύστοχα σε μια κόντρα σε ένα πραγματικά δυσθεώρητο αμμόλοφο.

Όπως αυτόν που βρήκε έξω από το Dubai το Crank & Piston για να αποτυπώσει την κόντρα των Mercedes-Benz G500 4x4², Toyota Land Cruiser και Nissan Patrol σε video.

Οι κανόνες της κόντρας ήταν απλοί και όλα τα αυτοκίνητα στοκ. Ποιος θα ανέβει πιο ψηλά στον αμμόλοφο, κολλώντας μακρύτερα από τους άλλους. Οπότε δεν επρόκειτο για αγώνα ντράγκστερ αυτό καθαυτό, αλλά απ’ όποια οπτική κι αν το δεις έχει πλάκα. Έτσι λέμε «well done, real fun» στους συναδέλφους του Crank & Piston.

Ο αγώνας όπως είπαμε περιέλαβε τρία θρυλικά off-roaders: Ένα Nissan Patrol, ένα Toyota Land Cruiser και το Mercedes-Benz G500 4x4². Το Mercedes-Benz βέβαια ήταν και το μόνο με υπερυψωμένους άξονες (οι πλήμνες είναι τοποθετημένες χαμηλότερα, με σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε κάθε τροχό), κι έτσι η ξεκάθαρη νίκη του δεν μας προκάλεσε καμία έκπληξη. Με αυτό βέβαια δεν θέλουμε να πούμε ότι τα Nissan και Toyota ήταν χάλια. Αντίθετα πρόκειται για δύο από τα ικανότερα 4x4 του πλανήτη, με εξαιρετικές δυνατότητες ακόμη εργοστασιακά, χωρίς βελτίωση.

Περιμένουμε την επόμενη κόντρα από το Crank & Piston που θα θέλαμε να είναι η G500 4x4² με την τελευταία, την πιο πολυτελή, αλλά και πιο σκληροπυρηνική G-Class, τη Μercedes-Maybach G 650 Landaulet.

Πηγή: Γιάννης Κουτσουφλάκης,

Tags
Back to top button