Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλες οι λεπτομέρειες για τον διακανονισμό οφειλών στη ΔΕΗ: Πότε χάνεται η ρύθμιση – Τι ισχύει για τις προκαταβολές

«Το ενδιαφέρον των πελατών είναι πολύ μεγάλο από την ημέρα που άρχισε η ρύθμιση» δήλωσε η σύμβουλος Επικοινωνίας της ΔΕΗ, Σοφία Δήμτσα σχετικά με τις ρυθμίσεις οφειλών προς τη ΔΕΗ που πλέον γίνονται και τηλεφωνικά.


Μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή των Γιώργου Ψάλτη και Στεφανίας Κασίμη υποστήριξε ότι «ο αριθμός κινείται στις 2.500 ρυθμίσεις την ημέρα, εκ των οποίων περίπου οι 1.000 είναι τηλεφωνικές. Γεγονός που δείχνει ότι αποτελεί μεγάλη εξυπηρέτηση για τους πελάτες αφού δεν χρειάζεται να στήνονται σε ουρές».

Αν κάποιος τηλεφωνήσει στο πενταψήφιο νούμερο 11770 για ρύθμιση, σύμφωνα με όσα είπε η κ. Δήμτσα, θα πρέπει να έχει τον λογαριασμό του για να βλέπει την παροχή και την οφειλή του, την ταυτότητα και τον ΑΦΜ του. Μόλις τηλεφωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι, συνδέονται με τον υπάλληλο στον οποίο δίνουν τα στοιχεία τους, γίνεται αμέσως ο έλεγχος του ποσού και ενημερώνεται αμέσως ο πελάτης ποια είναι η προκαταβολή και το ποσό της δόσης και μόλις συμφωνήσει με τον υπάλληλο για τον διακανονισμό, κλείνοντας το τηλέφωνο, λαμβάνει ένα sms που ενημερώνει ότι για να ενεργοποιηθεί η ρύθμιση θα πρέπει να πληρώσει την προκαταβολή την επόμενη εργάσιμη ημέρα σε έναν κωδικό πληρωμής που αποστέλλεται με το μήνυμα. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω του site της ΔΕΗ χωρίς προμήθεια, ή μέσω ΑΤΜ ή μέσω e- banking ή και στο ταμείο.

Σύμφωνα με τη σύμβουλο Επικοινωνίας της ΔΕΗ, «η προκαταβολή εξαρτάται από το χρέος που έχει ο καθένας, ξεκινάει από το 10% για ποσά έως 500 ευρώ και φτάνει το 20% για ποσά πάνω από 3.000 ευρώ ή εναλλακτικά αν θέλουν περισσότερες δόσεις φτάνει το 30%. Είναι πολύ χαμηλότερες οι προκαταβολές σε σχέση με σήμερα».

Όσον αφορά στο πότε χάνει κάποιος τη ρύθμιση, η κ. Δήμτσα ξεκαθάρισε τα εξής: «Εάν χάσεις μια δόση, ουσιαστικά είσαι εκτός ρύθμισης. Αν το σύστημα δει ότι ένας πελάτης έχει εξυπηρετήσει για έξι μήνες κανονικά τη ρύθμιση και έχει χάσει μόνο μία- δύο δόσεις, του δίνει τη δυνατότητα να ξαναμπεί στη ρύθμιση αλλά κάνοντας τη διαδικασία πάλι από την αρχή. Αν κάποιος πληρώσει μόνο την προκαταβολή και δεν πληρώνει μετά τις δόσεις, τον «πετάει» το σύστημα έξω. Μπορεί να ξαναμπεί αλλά πλέον θα πρέπει να πληρώσει όλο το ληξιπρόθεσμο ποσό. Είναι το πέναλτι αυτό και έτσι αποκλείονται οι κακοπληρωτές».


Όπως είπε η ίδια, «προς το παρόν η ρύθμιση είναι ανοιχτή αλλά συμβουλεύουμε να σπεύσουν όσοι έχουν οφειλές να τις ρυθμίσουν γιατί όσοι δεν ανταποκριθούν τότε κάποια στιγμή θα έρθουν αντιμέτωποι με τις αποκοπές ρεύματος».

Tags
Back to top button