Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις χειμερινές εκπτώσεις - Τι να προσέξετε

Αντίστροφα πλέον μετρά ο χρόνος για την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων του 2020, καθώς τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου κάνουν «πρεμιέρα». Να σημειωθεί, πως θα διαρκέσουν ως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 (1η Κυριακή των εκπτώσεων), τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00– 18:00.

Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την υποχρεωτική αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία. 

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Ο Πρόεδρος του Ε.Σ.Α Σταύρος Καφούνης, με την ευκαιρία των εκπτώσεων, δήλωσε ότι έχουμε μπροστά μας μία κρίσιμη περίοδο που θα αποδείξει εάν πράγματι ξεφύγαμε από την κρίση και εάν μετά από πολλά χρόνια θα δούμε αυξημένη προσέλευση και τζίρους στα καταστήματα μας. 

Καλούμε λοιπόν το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθεί της εκπτωτικής περιόδου, εμπιστευόμενο τις Ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις, το προτρέπουμε να ενισχύσει εκτός από τα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας και τις παραδοσιακές αγορές σε όλες τις γειτονιές της πόλης καθώς και να αποφεύγει να προμηθεύεται αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα, από πηγές παράνομου εμπορίου. 

Τέλος, επειδή θα υπάρξουν εντυπωσιακές εκπτώσεις από την αρχή της περιόδου, παροτρύνουμε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές, προβαίνοντας όμως εγκαίρως σε έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής, επιλέγοντας με αντικειμενικά κριτήρια τα προϊόντα που προγραμματίζουν να αγοράσουν για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες.

Tags
Back to top button