Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Οι Τούρκοι βρήκαν ευκαιρία με το ατύχημα στο Σουέζ και προσφέρουν… «εναλλακτικό» δρομολόγιο από την Ασία

Με το πρόσφατο κλείσιμο του καναλιού του Σουέζ, εξαιτίας του γιγαντιαίου πλοίου, 400 μέτρων, που προξένησε τεράστιο κόστος το οποίο έπεσε στους ιδιοκτήτες πλοίων καθώς τα πλοία τους κόλλησαν σε αυτήν την κυκλοφοριακή συμφόρηση, με τεράστια ζημιά στην παγκόσμια οικονομία στο σύνολό της, πολλοί σκέφτονται πιθανές εναλλακτικές λύσεις σε αυτή τη σημαντική θαλάσσια διαδρομή, σημειώνει ρωσικό δημοσίευμα.

 Η Τουρκία έχει τη δική της άποψη για την επίλυση του προβλήματος, όπως ανέφερε η Türkiye.

Η Άγκυρα εξετάζει τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου ως εύλογη εναλλακτική λύση. Θα περιλαμβάνει το νέο κανάλι της Κωνσταντινούπολης, το οποίο, χάρη σε ένα σύστημα πλοήγησης υψηλής ποιότητας, μπορεί να γίνει μια αξιόπιστη εμπορική διαδρομή.

«Το κανάλι της Κωνσταντινούπολης θα είναι το πιο σημαντικό συστατικό του Μεσαίου Διαδρόμου, που είναι η εμπορική οδός που συνδέει την Ευρώπη και την Ασία», λέει ο Καραϊσμαΐλογλου στην Turkiye Gazetesi

 Η γνώμη αυτή εκφράστηκε στη δημοσίευση του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών της Τουρκίας, Αντίλ Καραϊσμαΐλογλου.

Ο Μεσαίος Διάδρομος ξεκινά από την τουρκική επικράτεια και συνεχίζει μέσω του Καυκάσου και της Κασπίας Θάλασσας, του Τουρκμενιστάν, του Καζακστάν και πηγαίνει στην Κίνα.

 Έτσι, ο Μεσαίος Διάδρομος είναι μέρος του έργου «One Belt, One Road» - η ασφαλέστερη και οικονομικότερη εμπορική διαδρομή.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο υπουργός συνέκρινε τη Διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας με τον Μέσο Διάδρομο και μίλησε υπέρ του δεύτερου, το οποίο είναι πιο ελκυστικό κλιματικά και είναι περίπου 2 χιλιάδες χιλιόμετρα και 15 ημέρες μικρότερο από τη θαλάσσια διαδρομή.

Ταυτόχρονα, ο Καραϊσμαΐλογλου σημείωσε τον μεγάλο όγκο των τουρκικών κεφαλαιουχικών επενδύσεων στην ανάπτυξη αυτής της κατεύθυνσης, καθώς και τις μεγάλες εμπορικές και οικονομικές ευκαιρίες που ανοίγουν κατά τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου για την Τουρκία και τις χώρες της Κεντρικής Ασίας.

 Θα δημιουργήσουμε την ασφαλέστερη διαδρομή logistics στον κόσμο. Και ούτε η χώρα μας ούτε η παγκόσμια οικονομία θα επηρεαστούν από τυχόν διαταραχές, τόνισε ο υπουργός.

 

 

 

 

 

 

 

Tags
Back to top button