Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Οι αμερικανικές φρεγάτες Constellation κατέληξαν υπέρβαρες - Βγήκαν 759 τόνους βαρύτερες από τις FREMM

Καινούργια «κακά μαντάτα» έχουμε από το αμερικανικό πρόγραμμα ανάπτυξης της κλάσης φρεγατών Constellation, ένα πρόγραμμα το οποίο ενδιαφέρει εις βάθος και το ελληνικό πολεμικό ναυτικό! 

Τα Πλοία Βγήκαν Υπέρβαρα!

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με έγκριτα αμερικανικά αμυντικά μέσα, η μελλοντική κλάση φρεγατών Constellation του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού αναμένεται να ζυγίζει 7,550 τόνους, δηλαδή 13% περισσότερο από όσο υπολογίζονταν προηγουμένως.

Να σας υπενθυμίσουμε πως το τελικός βάρος κάθε πλοίου της κλάσης αποτελούσε ζήτημα από τότε που οι Αμερικανοί αποφάσισαν να τροποποιήσουν τον αρχικό σχεδιασμό του πλοίου (γαλλο-ιταλικός FREMM) για να φέρουν τις πλατφόρμες στα «μέτρα» τους.

Το αρχικό πλάνο των Αμερικανών ήταν το εκτόπισμα των φρεγατών τους να είναι μόνο 500 τόνοι μεγαλύτερο από το εκτόπισμα των φρεγατών FREMM, δηλαδή περίπου 7.291 τόνοι.

Μέχρι και σήμερα, μετά από μήνες εργασιών, ο τελικός σχεδιασμός της κλάσης Constellation δεν έχει οριστικοποιηθεί. Δεδομένου αυτού, παραμένει άγνωστο εάν το συνολικό βάρος του πλοίου παραμείνει αυξημένο κατά 759 τόνους ή εάν καταφέρουν να το μειώσουν οι Αμερικανοί μηχανικοί.

Το πρόβλημα είναι πως με 13% μεγαλύτερο βάρος, οι αμερικανικές φρεγάτες Constellation αναμένεται να επιδεικνύουν αρκετά χαμηλότερη ταχύτητα, ενώ αισθητές θα είναι οι διαφορές και σε άλλες δυνατότητες των σκαφών.

Συμπερασματικά, σε αυτήν την φάση του σχεδιασμού οι φρεγάτες είναι «υπέρβαρες», μία ιδιαίτερα αρνητική εξέλιξη που καταδεικνύει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Αμερικανοί μηχανικοί.

Το ζήτημα του βάρους αναμένεται αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για το εάν επιλεγεί η κλάση Constellation από το ελληνικό πολεμικό ναυτικό. Το ναυτικό περιβάλλον στο οποίο θα επιχειρούν οι ελληνικές φρεγάτες δεν ενδείκνυται για μεγάλα και βαριά πολεμικά πλοία, αντίθετα αναζητούμε ευέλικτες πλατφόρμες με βαρύ οπλισμό.

Δεδομένου αυτού, για την χώρα μας οι ελαφρύτερες και πιο συμπαγείς γαλλο-ιταλικές φρεγάτες FREMM μοιάζουν μία καταλληλότερη επιλογή, τουλάχιστον με βάσει την σημερινή μορφή της κλάσης Constellation.

Παράλληλα, όσο περισσότερο καθυστερεί η τελειοποίηση του σχεδιασμού των αμερικανικών φρεγατών τόσο περισσότερο καθυστερεί και το χρονοδιάγραμμα ναυπήγησής τους. Το πρώτο σκάφος της κλάσης, το USS Constellation, αναμένεται να παραδοθεί το 2029, δηλαδή με τρία έτη καθυστέρησης.

Το αμερικανικό πολεμικό ναυτικό αναμένεται να προμηθευτεί συνολικά 6 πλοία αυτής της κλάσης.

Tags
Back to top button