Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Ο Πέτρος Γαϊτάνος αποκαλύπτει για πρώτη φορά τον λόγο που είπε «ναι» στην διαφήμιση του Jumbo (βίντεο)

Η γνωστή εταιρεία καταστημάτων παιχνιδιών, έχρισε πρωταγωνιστή της διαφημιστικής της καμπάνιας για το Πάσχα τον Πέτρο Γαϊτάνο, έναν τραγουδιστή που εδώ και δεκαετίες έχει ταυτίσει απόλυτα την φωνή του με τους θρησκευτικούς ύμνους του Πάσχα, ο οποίος ερμηνεύει όχι έναν, αλλά τρεις ρόλους. Όπως ήταν αναμενόμενο, η απόφασή του να πρωταγωνιστήσει σε μία τέτοια διαφήμιση, προκάλεσε ποικίλα σχόλια. Ο ίδιος, λοιπόν, παραχώρησε συνέντευξη στο TV Έθνος και εξήγησε τον λόγο που είπε «ναι» στη διαφήμιση αυτή που έχει γίνει viral.

«Είπα ναι στη διαφήμιση γιατί ήθελα ο κόσμος να δει αυτή την πιο χαλαρή πλευρά μου. Επίσης θέλησα να κάνω αυτό το διαφημιστικό σποτάκι για να επισημάνω ότι ακόμα και μέσα στους χώρους της αγοράς, όπου επικρατούν τα εμπορικά κριτήρια, μπορεί να γίνει και κάτι με ποιότητα. Δεν ήταν προτεραιότητά μου τα χρήματα. Είναι καλό να υπάρχουν δουλειές και να έχουμε έσοδα για να μπορούμε να βιοποριστούμε, ειδικά εμείς οι καλλιτέχνες που κάνουμε μια δουλειά πολυέξοδη. Όμως δεν θα έκανα κάτι αν δεν ήταν σχετικό με αυτό που είμαι εγώ», είπε χαρακτηριστικά.

Δες το βίντεο που ακολουθεί:

Tags
Back to top button