Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ξεναγεί μέσω βίντεο τους θεατές σε ιστορικά σημεία της πόλης

Μέσω βίντεο και με την παρότρυνση «Μένουμε Σπίτι», λόγω του κορωνοϊού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης καλεί θεατές από όλο τον κόσμο να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης με εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, επιχειρώντας να κάνει το πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών και λαμβάνοντας υπόψιν τα παγκόσμια δεδομένα κρίσης του τουριστικού κλάδου, «χτίζει» την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης. Σε αυτό το πλαίσιο, κοινοποιεί το συγκεκριμένο βίντεο σε όλα τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, καθώς και σε δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη σε ταξίδια εξοικείωσης.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «η δημιουργία αυτού του βίντεο από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι μόνο η αρχή και έγινε προκειμένου η Θεσσαλονίκη να 'κεφαλαιοποιήσει' το θετικό brand που έχει δημιουργήσει αυτή τη στιγμή η χώρα, εξαιτίας της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας».
 

Tags
Back to top button