Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

O Άνδρος Γεωργίου περιγράφει τη σχέση του με τον ξάδελφό του Τζορτζ Μάικλ (φωτό)

«Για περισσότερο από 37 χρόνια ήμασταν οι καλύτεροι φίλοι. Πολλοί με έλεγαν αδελφό του ή βράχο του. Εγώ τον έλεγα απλά Υοg από το Γιώργος». Με αυτά τα λόγια ο Αντρος Γεωργίου περιγράφει τη σχέση του με τον διάσημο ξάδερφό του Τζορτζ Μάικλ και τα όσα έζησε μαζί του με τους Wham και στη μετέπειτα σόλο καριέρα του. 

Ο διάσημος ποπ σταρ ήταν επίσης ο νονός των δύο πρώτων παιδιών του Αντρος, με τον οποίο μεγάλωσαν μαζί στο Λονδίνο. Κανείς δεν πίστευε ότι θα έφτανε η στιγμή που ο Τζορτζ και ο Αντρος δεν θα ξαναμιλούσαν ποτέ. Μια παρεξήγηση τσάκισε μια σχέση ζωής, δεν τη διέλυσε όμως, αφού στη διαθήκη του ο Τζορτζ Μάικλ συμπεριέλαβε και τον ξάδερφό του Αντρος. Πολλές από τις στιγμές της κοινής τους πορείας μπήκαν στο βιβλίο του Γεωργίου με τον εύγλωττο τίτλο «Rock: The luckiest man in pop», όπου παρουσιάζει άγνωστες πτυχές της ζωής του - από τα παιδικά του χρόνια μέχρι την κατάκτηση της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. 

«Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές κοιταζόμασταν με τον Τζορτζ μετά από δείπνα με τον Ελτον Τζον και νιώθαμε ότι έπρεπε να τσιμπηθούμε για να αντιληφθούμε ότι τα πιο τρελά μας όνειρα είχαν γίνει πραγματικότητα». Οταν ο Τζορτζ Μάικλ χρίστηκε mega σταρ, ο Αντρος Γεωργίου έγινε απλά ο πιο τυχερός άνθρωπος της ποπ, αυτός που έμελλε να ζήσει μυθικά πάρτυ, τρελές νύχτες, ατέλειωτα ταξίδια και μοναδικές στιγμές. Ηταν μαζί όταν ο Ρίτσαρντ Γκιρ και ο Σιλβέστερ Σταλόνε κόντεψαν να πλακωθούν για τα μάτια της Σίντι Κρόφορντ στο σπίτι του Ελτον Τζον, ή όταν χρέωσαν με 5.000 δολάρια τον λογαριασμό του τηλεφώνου στο ιδιωτικό lear jet του Ντέιβιντ Γκέφεν. 

Ενα από τα πιο ενδιαφέροντα κεφάλαια του βιβλίου είναι αναμφισβήτητα το περίφημο δείπνο των 12 καλεσμένων στο σπίτι του Ελτον Τζον. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν ο Τζορτζ Μάικλ και ο ξάδερφος-σκιά του Αντρος Γεωργίου, που είχαν την τύχη να ζήσουν σουρεάλ στιγμές σε ένα δείπνο όπου έγιναν σχεδόν όλα. Τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς ήταν η πριγκίπισσα Νταϊάνα, ενώ ανάμεσα στους καλεσμένους ήταν ο Σιλβέστερ Σταλόνε, ο σχεδιαστής υποδημάτων Πάτρικ Κοξ και ο Ρίτσαρντ Γκιρ. Το μόνο πρόβλημα που υπήρχε, σύμφωνα με τον συγγραφέα, ήταν όσα είχαν γραφεί εκείνη την περίοδο για το φλερτ ανάμεσα στον κινηματογραφικό Ρόκι και την τότε σύζυγο του Γκιρ, Σίντι Κρόφορντ. Μόνο που ο Αντρος είχε άλλη έννοια την ώρα που μαζί με τον διάσημο ξάδερφό του κατευθύνονταν προς την κατοικία Ελτον Τζον στο Γουίνδσορ. «Του είπα ότι αν δεν με συμπεριλάμβανε στη συζήτηση που θα είχε με την Νταϊάνα δεν θα του το συγχωρούσα ποτέ. Μου το υποσχέθηκε και μου εξήγησε για πολλοστή φορά ότι όταν έδειχνε να με αγνοεί δεν το έκανε επίτηδες, αλλά επειδή γινόταν νευρικός όταν συναντούσε άλλους διάσημους και το ξέχναγε». Τελικά ο ξάδερφος-σκιά του Τζορτζ Μάικλ είχε την ευκαιρία να τα πει για αρκετή ώρα με την Νταϊάνα, αφού ο τραγουδιστής δεν ξέχασε να της πει ότι ο Αντρος ήταν ο αγαπημένος του ξάδερφος και ο άνθρωπος που εμπιστευόταν πιο πολύ απ’ όλους.

Ανέμελες στιγμές στα πρώτα χρόνια της δόξας

Παιδικές αναμνήσεις

Ηταν λες και η μοίρα είχε θελήσει ο Αντρος και ο Τζορτζ όχι μόνο να μεγαλώσουν μαζί - είχαν διαφορά ενός χρόνου-, αλλά και να γίνουν αυτοκόλλητοι από την παιδική τους ηλικία, σύμφωνα με τα όσα γράφει στο βιβλίο του ο ξάδερφος του αδικοχαμένου πια σταρ. «Ο Yog κι εγώ κολλήσαμε σαν αδέλφια. Δεν θυμάμαι να υψώσαμε ποτέ φωνή ο ένας στον άλλον και ήταν σαν να είχαμε βγει από το ίδιο καλούπι», γράφει χαρακτηριστικά. Μεγαλώνοντας υπήρχαν στιγμές που και οι δύο έλεγαν ταυτόχρονα το ίδιο πράγμα που σκέφτονταν εκείνη τη στιγμή ή προέβλεπαν τι σκέφτονταν οι άλλοι. Το 1975 οι δυο τους «κολλάνε» με τη μουσική, αρχίζουν να αγοράζουν τους πρώτους τους δίσκους, να τους αντιγράφουν σε κασέτες και μετά να τους επιστρέφουν στο δισκάδικο προφασιζόμενοι ότι είναι προβληματικοί για να πάρουν άλλους. Το 1980 ο μελλοντικός σταρ ανακοινώνει στον ξάδερφό του ότι στο νέο του σχολείο έχει γίνει φίλος με ένα παιδί που λέγεται Αντριου Ρίτζλεϊ. Ο Αντρος ανυπομονεί να τον γνωρίσει, αγνοώντας ότι σε λίγο θα ζήσει τη γέννηση των Wham.

Τα χρόνια της δόξας

Παρά το γεγονός ότι ο πατέρας του Μάικλ μισεί την ποπ μουσική και δεν θέλει επ’ ουδενί να ασχοληθεί ο γιος του με αυτήν, ο νεαρός Ελληνοκύπριος είναι αποφασισμένος. Η ρήξη μεταξύ τους θα έρθει στα 18α γενέθλια του Τζορτζ, ο οποίος θέλει να του ζητήσει ως δώρο εξοπλισμό για ένα μικρό στούντιο ηχογράφησης, αλλά ο μπαμπάς του τον προλαβαίνει. Του χαρίζει κάποια παλιά μεταχειρισμένα όπλα, λέγοντάς του ότι όταν θα αποτύχει ως μουσικός θα μπορέσει να τα πουλήσει μετά από 20 χρόνια και να βγάλει κάποια λεφτά. Εκτοτε οι σχέσεις τους είναι ανύπαρκτες. Το 1981 οι Wham είναι πλέον γεγονός και το πρώτο τους demo περιέχει δύο τραγούδια, το «Wham rap» και το θρυλικό πλέον «Careless Whisper». Οπως γράφει ο Αντρος, «όσο δύσκολο κι αν είναι να το πιστέψει κάποιος τώρα, τότε το demo τους απορρίφθηκε από όλες τις δισκογραφικές εταιρείες». Ο ίδιος μεσολαβεί στην καλύτερη φίλη της μητέρας του, ο αδελφός της οποίας ήταν ο Ντέρεκ Γκριν, επικεφαλής της A&M Records, για να ακούσει τα τραγούδια, αλλά και αυτός τα απορρίπτει. «Χρόνια αργότερα», γράφει ο Γεωργίου, «έπεσα πάνω στον Ντέρεκ κατά τη διάρκεια των Brit Awards όπου οι Wham βραβεύονταν και όταν τον είδα δεν ανέφερα τίποτε για εκείνο το demo. Το έκανε ο ίδιος λέγοντάς μου: “Αντρος, αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος της καριέρας μου”». Οταν αρχίζει η πορεία προς την κορυφή, ο Αντρος ζει την κάθε στιγμή δίπλα στον Τζορτζ. 

Βλέπει τα κορίτσια που ουρλιάζουν για εκείνον όταν βγαίνει από ένα τηλεοπτικό στούντιο, ζει την επιτυχία των νέων τραγουδιών και είναι η σκιά τους πλέον στην πρώτη περιοδεία τους. Εκεί πλέον συνειδητοποιεί ότι το να είσαι σταρ δεν εμπεριέχει μόνο τη λαμπερή πλευρά αλλά και τη σκοτεινή εκδοχή της. Το νιώθει όταν ένας τρελός στη Γλασκόβη τού επιτίθεται ενώ μπαίνει στο αυτοκίνητό του, χωρίς ευτυχώς να τον αγγίξει. Ο Αντρος ζει πλέον την πίεση που περικυκλώνει τον διάσημο ξάδερφό του, όταν έρχεται η στιγμή της ηχογράφησης του δεύτερου άλμπουμ των Wham. Η ηχογράφηση γίνεται σε chateau στη Γαλλία, αλλά στην αρχή τα πράγματα δεν πάνε καλά. Καταλύτης θα αποδειχτεί ο Ελτον Τζον, ο οποίος καλεί τον Τζορτζ Μάικλ στη βίλα του στο Σεν Τροπέ. Οταν επέστρεψε κάτι είχε αλλάξει και η έμπνευση κυλούσε αβίαστα στο στούντιο. Το single «Last Christmas» σαρώνει τα charts τον Νοέμβριο του 1984 και οι Wham εκτοξεύονται για τα καλά στην κορυφή της διεθνούς μουσικής σκηνής.

Ο Τζορτζ Μάικλ βάφτισε και τους δύο γιους του Αντρος

Over the top 

Η σκιά του Τζορτζ Μάικλ θα το καταλάβει όταν ο ξάδερφός του τον παίρνει τηλέφωνο από την Αμερική και του ζητάει να παρατήσει τη δουλειά του στο Λονδίνο και να πάει αμέσως στο Μαϊάμι, όπου οι Wham θα εμφανιστούν μπροστά σε ένα κοινό 85.000 θεατών. Η Μπρουκ Σιλντς κάνει σαν τρελή για να γνωρίσει τον Τζορτζ Μάικλ και να δειπνήσει μαζί του μετά τη δεύτερη συναυλία των Wham στη Φιλαδέλφεια. Οι δύο κολλητοί καλούν εκείνα τα Χριστούγεννα φίλους τους στο σπίτι του Μάικλ και το δώρο για όλους είναι χάπια ecstasy, το πιο trendy ναρκωτικό της εποχής. Τα βραβεία τους επόμενους μήνες πέφτουν σαν βροχή και, όπως γράφει ο Αντρος, «ο Τζορτζ αρχίζει να το χάνει», αφού είναι μόλις 21 ετών και έχει κατακτήσει τον κόσμο. 

Η περιοδεία του γκρουπ στην Κίνα δεν είναι καλή, αλλά στο Live Aid ο χαρισματικός Ελληνοκύπριος κλέβει την παράσταση, αφήνοντας στον Αντριου τις δεύτερες φωνές. Είναι 13 Ιουλίου του 1985 και όταν ερμηνεύει με τον Ελτον Τζον στο πιάνο το «Don’t let the sun go down on me», όλοι καταλαβαίνουν ότι το τέλος των Wham είναι κοντά. Εκείνη την περίοδο, όταν θα γυρίσει στο Λος Αντζελες για να γράψει κάποια νέα τραγούδια, θα βρει, σύμφωνα με τον συγγραφέα, την αληθινή αγάπη για πρώτη φορά στη ζωή του στο πρόσωπο ενός άντρα.

Λέγεται Μπραντ Μπράνσον και για τρία χρόνια θα ζήσουν μαζί κρατώντας κρυφή τη σχέση τους σχεδόν από όλους. Τον Ιούνιο του 1986 οι Wham εμφανίζονται για τελευταία φορά στη σκηνή του Γουέμπλεϊ, γι’ αυτό που ονομάστηκε «Το τελευταίο κονσέρτο». Από το 1998 μέχρι την ημέρα που πέθανε δεν μίλησε ποτέ ξανά με τον Αντρος Γεωργίου. Μια συνέντευξή του, λίγους μήνες μετά το περιστατικό με το «ψωνιστήρι» του Τζορτζ Μάικλ σε δημόσια τουαλέτα, εξόργισε τον τραγουδιστή και οι δύο κολλητοί, αυτά τα παιδιά που ανδρώθηκαν μαζί, διέγραψαν τα όσα απίστευτα είχαν ζήσει.

Τις εφηβικές αλητείες, τις νύχτες που αργούσαν να ξημερώσουν, τα δείπνα με τους σταρ, τα πάρτυ μετά τις συναυλίες, τους έρωτες με ημερομηνία λήξης, τις χαρές, τις λύπες, τις στιγμές μιας ολόκληρης ζωής... 

Τα δύο ξαδέρφια μεγάλωσαν μαζί από μικρά

Tags
Back to top button