Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Νύχτα στη Σιγκαπούρη ο επόμενος αγώνας της F1

Το Grand Prix της Σιγκαπούρης κλείνει φέτος 10 χρόνια ζωής. Στη Σιγκαπούρη την Κυριακή θα δούμε αγώνα . Είναι ο μοναδικός αγώνας του πρωταθλήματος της F1 που γίνεται υπό το φως των προβολέων. Νυχτερινός αγώνας σημαίνει ότι δεν ισχύει η τυπική διακύμανση θερμοκρασίας που έχουμε στους απογευματινούς αγώνες.

Εκεί η πίστα δεν έχει καμιά σχέση με τις πίστες που γνωρίζουμε. Είναι αγώνας σε δρόμους πόλης –όπως στο Μόντε Κάρλο- οπότε η διαδρομή χωρίς στρωμένη γόμα (‘green’), γλιστρά στην πρώτη περίοδο. Οι  ομάδες πρέπει να συνυπολογίσουν όλα όσα απαντώνται στο συνήθη εξοπλισμό των δημόσιων δρόμων. Και κάτι σημαντικό. Η φορά του γύρου είναι αντίθετη των δεικτών του ρολογιού.

Στη Σιγκαπούρη η διαδρομή έχει περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα της F1: 23. Αυτό σημαίνει πως τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς κατά τη διάρκεια του γύρου. Σε όλους τους προηγούμενους αγώνες στη Σιγκαπούρη έχει εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας (ρεκόρ 100%). Αυτό επηρεάζει σημαντικά την στρατηγική και συχνά ο αγώνας φτάνει στο χρονικό όριο των δυο ωρών.

Στο Grand Prix της Σιγκαπούρης θα εμφανιστεί για 3η φορά φέτος (μετά το Μονακό και τον Καναδά) η P Zero ροζ, εξαιρετικά μαλακή γόμα. Επίσης είναι η 4η φορά φέτος που υπάρχει ένα κενό ανάμεσα στις επιλεγείσες γόμες.

Στη Marina Bay θα δούμε την εξαιρετικά μαλακή (hypersoft) και την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). Μετά όμως υπάρχει κενό καθώς επιλέξαμε τη μαλακή γόμα (soft). Θα λείπει η πολύ μαλακή γόμα (supersoft): Είναι η πρώτη φορά που γίνεται ένας τέτοιος συνδυασμός. Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της Σιγκαπούρης είναι ο οποίος θέτει μερικές μοναδικές προκλήσεις και υπόσχεται συναρπαστικό θέαμα.

Πέρυσι για πρώτη φορά στη Σιγκαπούρη είχαμε βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα.Ο Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής, έβγαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά και έβαλε την πάρα πολύ μαλακή γόμα στον 29ο γύρο. Για πρώτη φορά στη Σιγκαπούρη θα χρησιμοποιηθεί η  P Zero ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έχουμε δυο επίπεδα πιο μαλακή γόμα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, πάρα πολύ μαλακή γόμα καθότι όλες οι φετινές γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές, από τις αντίστοιχες του 2017.

Πέρυσι ο Sebastian Vettel έσπασε το ρεκόρ πίστας στις κατατακτήριες δοκιμές: Φέτος με την εξαιρετικά μαλακή γόμα περιμένουμε νέο ρεκόρ.

Tags
Back to top button