Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Νίκη και τίτλος για τους Μπαντούνα-Σούκουλη στο MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2018

Από αμφίρροπες μάχες στην κορυφή χαρακτηρίστηκε το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που διαδραματίστηκε στις ακροπολικές ειδικές διαδρομές, Βωξίτες και Καρούτες. Χαρακτηριστικό της κόντρας ήταν το γεγονός πως τρία διαφορετικά πληρώματα κέρδισαν τις πέντε ειδικές διαδρομές του αγώνα, ο οποίος διεξήχθη με επίκεντρο την Ιτέα.

Ο προτελευταίος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ χώματος απέσπασε τα θετικά σχόλια των αγωνιζομένων, οι οποίοι έμειναν ικανοποιημένοι από την οργάνωση του αγώνα, παρά την ακύρωση της τέταρτης ειδικής διαδρομής για λόγους ασφαλείας.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο αγώνας ανέδειξε τους φετινούς Πρωταθλητές Ελλάδος! Κερδίζοντας μόλις μία από τις πέντε ειδικές διαδρομές του αγώνα, οι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης ήταν αλάνθαστοι με το Mitsubishi Lancer Evo VI, κατακτώντας την πρώτη θέση στο MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ και συνάμα τον τίτλο του Πρωταθλητή. Το δίδυμο με την επίδοσή του στη δεύτερη ειδική διαδρομή κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία και έκτοτε δεν κοίταξε πίσω του!

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Frederic Miclotte με το Skoda Fabia R5, οι οποίοι αν και πίεζαν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών. Ο πρωταθλητής του WRC Trophy έμεινε ευχαριστημένος από την άψογη διοργάνωση και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων στο βουνό και ανυπομονεί για την επόμενη εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι έτεροι διεκδικητές του πρωταθλήματος, Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας.

Το πλήρωμα στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση με το Ford Fiesta R5 χρειάστηκε χρόνο προσαρμογής στο νέο του γραφείο, ανέβασε ρυθμό από τα μέσα της ημέρας και έπειτα και επικράτησε στις 3 τελευταίες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Παρά το γεγονός πως το πρωτάθλημα έχει κριθεί πλέον, οι Κεχαγιάς-Μπασιούκας θα δώσουν κανονικά το παρών στο Ράλλυ Κορίνθου που ρίχνει την αυλαία στο θεσμό, προς τέρψιν των θεατών.

Τέταρτοι ολοκλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος με το Mitsubishi Lancer Evo IX που είχαν έναν απροβλημάτιστο αγώνα, εμπρός από τους Γιώργο Κλουβάτο-Ανδρέα Βλαχογένη (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση. Έκτοι τερμάτισαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Lancer έβδομης γενιάς. Άτυχοι στάθηκαν οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Δημήτρης Σαϊνης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που ήταν τέταρτοι μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή, καθώς αντιμετώπισαν κλατάρισμα στις τελευταίες Καρούτες, υποχωρώντας στην κατάταξη.

Οι “El Nak jr” –Ανδρέας Βίγκος ήταν οι κυρίαρχοι στη δικίνητη κατηγορία, παρά τα προβλήματα που τους ταλάνιζαν κατά τη διάρκεια της ημέρας με το Renault Clio R3 Maxi. Αρχικά, είχαν πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του Clio και εν συνεχεία αντιμετώπισαν κλατάρισμα, εμπόδια τα οποία δεν στάθηκαν ικανά να τους στερήσουν άλλη μια επιτυχία στην κατηγορία. Πλέον βρίσκονται μία ανάσα από την κατάκτηση του τίτλου στην F2. Συνδυάζοντας ταχύτητα και θέαμα οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII) τερμάτισαν δεύτεροι, εμπρός από τους πρωταθλητές του 2015, Αντώνη Αγγελόπουλο-Χρήστο Δίπλα με Toyota Yaris που θριάμβευσαν στη C6. Μεγάλοι άτυχοι οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Μάριος Τσαούσογλου που με το «καλημέρα» τέθηκαν επικεφαλής στην κατηγορία με το Ιταλικό Peugeot 208 R2, ωστόσο μια σπασμένη ανάρτηση τους έστειλε πρόωρα θεατές.

Στα Ιστορικά, σε δικό τους αγώνα βρίσκονταν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης που κέρδισαν και τις 5 ειδικές διαδρομές του αγώνα με το Ford Escort BDA. Οι Νικόλαος Παραπέρας-Δημήτρης Τσιγκόπουλος (Toyota Celica) και οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Χρήστος Μέστρος με το ex-Γεμενή Mazda 323 συμπλήρωσαν το βάθρο. Οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort RS 2000 MKI) αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ανάρτηση με αποτέλεσμα να υποχωρήσουν στην τέταρτη θέση της κατηγορίας κι ενώ φιγουράριζαν στη δεύτερη θέση. Εγκατέλειψαν νωρίς οι νικητές του Ακρόπολις, Ανδρέας και Γιώργος Παπαγεωργίου με Volvo 142 από μηχανική βλάβη.

Ένα ακόμη Φθινοπωρινό Ράλλυ αποτελεί παρελθόν. Η ατμόσφαιρα στην Ιτέα θύμιζε «μικρό Ράλλυ Ακρόπολις» με τα πληρώματα να μένουν εν τέλει ευχαριστημένα από τον όλο σχεδιασμό. Η παρουσία του εκπροσώπου μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλλυ Ιορδάνη Σερδερίδη στον αγώνα, αλλά και νέων αυτοκινήτων που πάτησαν για πρώτη φορά τα ελληνικά χώματα σε επίσημο αγώνα, άφησαν μια νότα αισιοδοξίας για το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας. Και του χρόνου!

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά το τέλος του αγώνα:

Ι. Μπαντούνας: Οι συνθήκες οδοστρώματος στις ειδικές διαδρομές ήταν καλύτερες από αυτές που συναντήσαμε στις αναγνωρίσεις. Όλα πήγαν καλά για εμάς, όπως τα είχαμε σχεδιάσει. Κινηθήκαμε σβέλτα, προσέχοντας παράλληλα να μην ταλαιπωρήσουμε το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Η στρατηγική μας απέδωσε και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Ευχαριστώ όλους όσους συνέβαλαν στην προσπάθειά μας!

Ι. Σερδερίδης: Υπήρξε ωραία μάχη μεταξύ τριών πληρωμάτων μέχρι την τελευταία ειδική του ράλλυ. Το ευχαριστηθήκαμε, καθώς πιέσαμε μέχρι τέλους, με σκοπό να κερδίσουμε. Οι ειδικές διαδρομές μου άρεσαν πολύ, καθώς είναι κλασικές ακροπολικές. Με αυτό τον τρόπο κάναμε μια καλή προετοιμασία για το Ράλλυ Αυστραλίας. Ευελπιστούμε τη νέα χρονιά να ακολουθήσουμε όλο το ελληνικό πρωτάθλημα. Θα δούμε!

Γ. Κεχαγιάς: Ήταν ένας πολύ ωραία οργανωμένος αγώνας. Εμείς κινηθήκαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε τηρουμένων των αναλογιών. Πρέπει να εξοικειωθούμε ακόμη περισσότερο με το αυτοκίνητο, υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης.

El Nak jr: Ο αγώνας εν τέλει ήταν πολύ καλός. Συγχαρητήρια στην οργάνωση που έκανε τα αδύνατα- δυνατά ώστε να βελτιώσει τους Βωξίτες, οι οποίοι εν τέλει δεν ήταν σε τόσο άσχημη κατάσταση όπως είχαμε υποθέσει μετά τις αναγνωρίσεις. Οφείλω να δώσω τα εύσημα στην οργάνωση. Εμείς ξεκινήσαμε επιφυλακτικά, ενώ εν συνεχεία πάθαμε κλατάρισμα στους Βωξίτες που δεν μας επέτρεψε να βελτιώσουμε αρκετά το χρόνο μας. Στο τρίτο σκέλος αποφασίσαμε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο στους Βωξίτες, ενώ κινηθήκαμε σβέλτα στις τελευταίες Καρούτες, προσφέροντας θέαμα στον κόσμο. Ανανεώνουμε πλέον το ραντεβού μας στην Κόρινθο!

Π. Παραδείσης: Όλα κύλησαν πολύ καλά στον αγώνα για εμάς. Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Το στενάχωρο είναι πως οι συμμετοχές στην κατηγορία μας λιγοστεύουν. Μακάρι η κατάσταση να αλλάξει στο εγγύς μέλλον.

 

 

Tags
Back to top button