Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma EcoBoost Hybrid

Η Ford λανσάρει τώρα ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid. Με αυτόν τον τρόπο μειώνει τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση σε συνδυασμό με την  ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt της Ford.1. (Οι επίσημες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων).

 Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο κάνει την οδήγηση λιγότερο απαιτητική – ιδιαίτερα στην πόλη και στην πυκνή κυκλοφορία. Επιπλέον, οι γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων συμπληρώνουν τις επιδόσεις του υβριδικού συστήματος κίνησης ανεβάζοντας τον πήχη στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής (υποβοήθηση ροπής) για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο.

Το Ford Puma EcoBoost Hybrid με αυτόματο κιβώτιο είναι ένα από τα 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη πριν από το τέλος της χρονιάς.

Υποβοήθηση ροπής

Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.

Με τον τρόπο αυτό, η επιτάχυνση εν κινήσει για το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο βελτιώνεται μέχρι 4% συγκριτικά με την μη υβριδική έκδοση, ενώ η έκδοση με 155 ίππους φτάνει στα 100 km/h σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το νέο αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται με τα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης, όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα Sport, στο οποίο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση στις εντολές του οδηγού, ενώ έχει τη δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών σχέσεων επιτρέποντας ταχύτερες προσπεράσεις όταν απαιτείται μέγιστη επιτάχυνση. Οι εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale με το νέο αυτόματο κιβώτιο διαθέτουν επίσης paddles για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.

Υποκατάσταση ροπής

Η υποκατάσταση ροπής αξιοποιεί το BISG για την παροχή πρόσθετης ροπής 24 Nm – μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα και βελτιώνοντας την απόδοση. Ο συνδυασμός  7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με EcoBoost Hybrid είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για την πόλη, όπου η οδήγηση με συχνές στάσεις-εκκινήσεις επιτρέπει συνεχή ανάκτηση και αξιοποίηση ενέργειας. Το  αυτόματο κιβώτιο μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού συστήματος προς όφελος της κατανάλωσης, για αυτό και το Puma EcoBoost Hybrid με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προβλέπεται να βελτιώσει τις εκπομπές CO2 πάνω από 5% συγκριτικά με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.0L EcoBoost (WLTP).

Τα πλεονεκτήματα του αυτόματου κιβωτίου

Ο συνδυασμός του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει τα πλεονεκτήματα και των δύο τεχνολογιών, αυξάνοντας την ίδια στιγμή τη διαθεσιμότητα των οικονομικών υβριδικών συστημάτων κίνησης για τους φίλους των αυτόματων κιβωτίων. Για παράδειγμα:

•             Η τεχνολογία διπλού συμπλέκτη  του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου προσφέρει επιτάχυνση χωρίς διακοπές ισχύος με ομαλές αλλαγές σχέσεων

•             Τα αυτόματα κιβώτια μπορούν να αποδειχθούν ευεργετικά για άτομα με κινητικά προβλήματα

•             Καθώς ο οδηγός έχει να διαχειριστεί μόνο δύο πεντάλ (γκάζι / φρένο),αυξάνεται η οδηγική άνεση κυρίως σε συνθήκες πόλης

Βελτιωμένες τεχνολογίες υποβοήθησης

Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών σε συνδυασμό με την οικονομία του EcoBoost Hybrid για πρώτη φορά, όπως η δυνατότητα απομακρυσμένης εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start), μέσω της εφαρμογής FordPass 3, αλλά και τη λειτουργία Stop&Go για το Adaptive Cruise control, 2 που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων.

Tags
Back to top button