Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Ν. Ανδρουλάκης: «Δογματική και ισοπεδωτική προσέγγιση» της διακοπής εκδρομών στο εξωτερικό

Ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης άσκησε κριτική στην απόφαση του υπουργείου Παιδείας, για τις μαθητικές εκδρομές στο εξωτερικό

Επισημαίνει πως ο κ. Γαβρόγλου αντί να επικεντρωθεί στην προσπάθεια θεσμικής αναβάθμισης και οικονομικής υποστήριξης της δημόσιας εκπαίδευσης, ασχολείται με το πώς θα περιορίσει δραστηριότητες και επισκέψεις στο εξωτερικό.

«Είναι λυπηρό ο Υπουργός Παιδείας που είναι και πανεπιστημιακός δάσκαλος να υιοθετεί τέτοιες δογματικές και ισοπεδωτικές προσεγγίσεις περιορίζοντας τις ευκαιρίες καλλιέργειας των μαθητών» τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης και προσθέτει:

«Προοδευτική επιλογή θα ήταν να υποστηρίξει αυτές τις δραστηρίοτητες και στη δημόσια εκπαίδευση μέσω της ενίσχυσης των οικονομικά αδυνάτων μαθητών. Οι αναγκαίοι πόροι θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν από την επαναχρησιμοποίηση των βιβλίων κάθε χρόνο όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο, την ένωση του δυσανάλογου αριθμού σχολικών μονάδων με παράλληλη διατήρηση των θέσεων και άλλα μέτρα».

Tags
Back to top button