Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λύθηκε με το μυστήριο με τον Σκλαβενίτη – Να γιατί έχει ακόμη σκεπασμένες επιγραφές στα καταστήματα

H νέα εταιρεία που ίδρυσε η Σκλαβενίτης με την επωνυμία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό τα εκατοντάδες καταστήματα που ήταν στην ιδιοκτησία της άλλοτε κραταιάς αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος, που πλέον δεν υφίσταται. 

Στα περισσότερα καταστήματα έγιναν οι κατάλληλες ανακαινίσεις, τοποθετήθηκαν οι νέες ταμπέλες με την επωνυμία Σκλαβενίτης και τα ράφια γέμισαν και πάλι με νέα προϊόντα από επώνυμες φίρμες αλλά και από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Σκλαβενίτης.

Ωστόσο, η εικόνα των καλυμμένων, με πράσινο ή μαύρο μουσαμά, επιγραφών από ορισμένα καταστήματα, παραμένει παρά το γεγονός ότι είναι σε πλήρη λειτουργία, με πελάτες να εισέρχονται και να εξέρχονται γεμάτοι τσάντες με προϊόντα.

Το economy365, μίλησε υπεύθυνο καταστήματος, η απάντηση που λάβαμε είναι ότι τα καταστήματα που έχουν καλυμμένες επιγραφές δεν έχουν κάνει ακόμα επίσημη έναρξη.

Γεμίζουν παράλληλα τα ράφια τους με νέα προϊόντα, ενώ είναι εν λειτουργία, αλλά επειδή αυτή η διαδικασία απαιτεί χρόνο, τα καταστήματα που ακόμα δεν είναι έτοιμα, με βάση το σχεδιασμό της Σκλαβενίτης, έχουν καλυμμένες τις επιγραφές τους.

Τα υφασμάτινα καλύμματα αποκαλύπτονται σταδιακά, όταν σε κάθε κατάστημα που είναι τοποθετημένα, η ανακαίνιση θα έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης.

Tags
Back to top button