Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΥΓΕΙΑ

Ξεκίνησες δίαιτα; - Αυτά είναι τα έξι πράγματα που πρέπει να θυμάσαι

Αν αποφασίσεις να κάνεις δίαιτα, δηλαδή να περιορίσεις τις θερμίδες σου, πρόσεξε τα παρακάτω έξι σημεία...

Οι τροφές που φαίνονται διαίτης, αλλά δεν είναι

Πρόσφατα όπως μας ενημέρωσε διαιτολόγος, τα κριτσίνια πολύ γνωστής εταιρίας έχουν περισσότερο κορεσμένο λίπος από τα πατατάκια! Όσο για τις θερμιδες δεν διαφέρουν και πολύ (539 για τα πατατάκια, 470 για τα κριτσίνια ανα 100 γρ προϊόντος) Φυσικά υπάρχουν κι εταιρείες με πολύ καλά προϊόντα.

Αν πεις ναι σε έναν πειρασμό, δεν χρειάζεται να... το τερματίσεις!

Απόλαυσε το κομματάκι σοκολάτας αφού θέλεις, αλλά μην την τρως ολόκληρη από ενοχές και τύψεις.

Κάθε θερμίδα, δεν είναι ίδια

Είναι το ίδιο 200 θερμίδες μπισκότου με 200 θερμίδες φράουλας; Υπάρχουν τροφές που το σώμα μπορεί να διαχειριστεί γρήγορα κι εύκολα με αποτέλεσμα να απορροφά όλες τις θερμίδες και τροφές που το σώμα δυσκολεύεται να επεξεργαστεί με αποτέλεσμα κάποιες θερμίδες να μην απορροφώνται. 

Οι φυτικές ίνες είναι φίλες σου

Οι περισσότεροι έχουμε συνδυάσει τις φυτικές ίνες με δημητριακά και μάλιστα χωρίς γεύση, ενώ στην πραγματικότητα "αυξάνω τις φυτικές ίνες" σημαίνει αυξάνω τη γεύση και την ποικιλία στη διατροφή - κοινώς τρώω φρούτα λαχανικά, δημητριακά ολικής, ξηρούς καρπούς, σπόρους, όσπρια...

Το κρέας δεν σου δίνει απαραίτητα την περισσότερη πρωτεΐνη

Ένα μικρό παράδειγμα. Αν φας 100 γραμμάρια μανιτάρια που θα σε χορτάσουν περισσότερο θα πάρεις περισσότερες πρωτεΐνες από τα 100 γραμ. κρέας αντίστοιχα. Συν του ότι επίσης παίρνεις ένα σωρό βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες!

Αν θες να χάσεις κιλά, πρέπει να κάνεις τα σωστά... μαθηματικά

Στο τέλος της μέρας, πρέπει να έχεις καταναλώσει λιγότερες θερμίδες από αυτές που μπορεί να κάψει ο οργανισμός σου.

Tags
Back to top button