Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Κορωνοϊός: Πλήττει την αγορά - Άδεια πόλη η Θεσσαλονίκη (φώτο)

Τραγικές εικόνες από το κέντρο της Θεσσαλονίκης, οι δρόμοι είναι άδειοι εξαιτίας του κορωνοϊού και οι καταστηματάρχες περιμένουν απλά να περάσει η ώρα για να κλείσουν την επιχείρηση τους. 

«Δύο ημέρες έχει να μπει πελάτης στο κατάστημα μου. Ο κόσμος αρχίζει και φοβάται λόγω του κορωνοϊού να κυκλοφορεί στους δρόμους. Με τι ψυχολογία να αγοράσει ρούχα και παπούτσια;».

Τα λόγια ανήκουν σε καταστηματάρχη με είδη ένδυσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Και δεν είναι ο μοναδικός που… κυνηγάει τους πελάτες με το τουφέκι. Η πλειονότητα των καταστημάτων στην καρδιά της πόλης είναι άδεια με τους ιδιοκτήτες να περιμένουν απλά να περάσει η ώρα για να κλείσουν την επιχείρηση τους.

Αλλά και σε πολυκαταστήματα και πολυεθνικές αλυσίδες στην οδό Τσιμισκή, οι πελάτες, είναι  μετρημένοι στα δάχτυλα. Η αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού, τα νέα μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση στην προσπάθεια για τον περιορισμό του και προπάντων η ανασφάλεια που έχει αρχίσει να φωλιάζει στα μυαλά των κατοίκων της Θεσσαλονίκης, περιορίζει την κυκλοφορία στο ελάχιστο.

Ακόμη και το γεγονός των προσφορών που συνήθως ενεργοποιεί τους καταναλωτές, έστω και για μικρές αγορές, αυτή τη φορά δεν φαίνεται να επιδρά θετικά. Μοναδική εξαίρεση η προηγούμενη εβδομάδα, οπότε καταστήματα καλλυντικών προχώρησαν με την ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας της γυναίκας σε γενναίες προσφορές με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να συρρεύσουν σε αυτά. Έκτοτε τα καταστήματα νεκρώνουν μέρα με την ημέρα.

«Οι μοναδικές επιχειρήσεις που έχουν δουλειά αυτό το διάστημα είναι τα σούπερ μάρκετ» λέει ιδιοκτήτρια καταστήματος με αξεσουάρ στην οδό Τσιμισκή συμπληρώνοντας πως «ήταν άσχημη η κατάσταση στην αγορά με τις πωλήσεις να μειώνονται συνεχώς, ήρθε και ο κορωνοϊός για να μας αποτελειώσει».

Γενίκευση στα μέτρα της κυβέρνησης ζητά ο πρόεδρος του ΕΣΘ

«Με ημίμετρα και ασπιρίνες δε σώζεται η αγορά» λέει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης αναφερόμενος στα οικονομικά μέτρα για τον κορωνοϊό που ανακοίνωσε τη Δευτέρα η κυβέρνηση.

«Δυστυχώς το πολιτικό σύστημα είναι μακριά νυχτωμένο από το τι συμβαίνει στην αγορά. Ζούμε σε περίοδο πολέμου χωρίς σφαίρες. Πόλεμος στον Έβρο. Πόλεμος με τον κορωνοϊό. Απαιτείται γενίκευση των μέτρων που ανακοινώθηκαν.

Οι αγορές σε όλη τη χώρα έχουν νεκρώσει όχι μόνο στις περιοχές που υπάρχουν τα περισσότερα κρούσματα. Αυτό που ενδιαφέρει τον πολίτη είναι να είναι καλά στην υγεία του, όχι τα ψώνια στην αγορά» σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Φιλιππίδης, υπογραμίζοντας πως πέρα από τη γενίκευση των μέτρων, για όσο καιρό αυτό χρειαστεί, θα πρέπει να γίνει γνωστό τι θα γίνει από την 1η Μαϊου, οπότε και λήγει η προστασία για την πρώτη κατοικία χιλιάδων «κόκκινων» δανειοληπτών.

Πηγή: voria.gr

Tags
Back to top button