Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Κομισιόν: Ο δείκτης οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα σημείωσε σημαντική άνοδο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Κομισιόν σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, σημαντική άνοδο σημείωσε ο δείκτης οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης αυξήθηκε στις 109,5 μονάδες από 107,0 τον Νοέμβριο, ενώ στην Ευρωζώνη αυξήθηκε στις 101,5 από 101,2 μονάδες και στην ΕΕ παρέμεινε σταθερός στις 100,0 μονάδες.

  • Τα στοιχεία της Κομισιόν για τον δείκτη οικονομικού κλίματος

Στην αύξηση του δείκτη οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα συνέβαλε η βελτίωση της εμπιστοσύνης στους τομείς της βιομηχανίας (στις 2,0 από 1,4 μονάδες), των υπηρεσιών (στις 29,1 από 17,8 μονάδες) και των κατασκευών (στις -24,2 από -51,7 μονάδες) καθώς και η βελτίωση της καταναλωτικές εμπιστοσύνης (-6,2 από -6,8 μονάδες). Αντίθετα, η εμπιστοσύνη στον τομέα του λιανικού εμπορίου υποχώρησε στις 22,0 από τις 25,0 μονάδες.

Η εξέλιξη του δείκτη στην Ευρωζώνη προέκυψε από τη σημαντικά μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες, τις κατασκευές και, σε μικρότερο βαθμό, το λιανικό εμπόριο, ενώ η καταναλωτική εμπιστοσύνη μειώθηκε και η εμπιστοσύνη στη βιομηχανία έμεινε ουσιαστικά αμετάβλητη. Στις μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρωζώνης, ο δείκτης αυξήθηκε σημαντικά στην Ιταλία (1,7 μονάδες) και την Ισπανία (1,3 μονάδες) και λιγότερο στη Γερμανία (0,4 μονάδες), ενώ μειώθηκε στη Γαλλία (0,2 μονάδες) και την Ολλανδία (0,4 μονάδες).
 

Tags
Back to top button