Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κ.Καραμανλής: «Ξεμπλοκάραμε έργα που δεν θα ολοκληρωνόντουσαν - Πλάνο αξίας άνω των 13 δισ. ευρώ»

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής μέσα από την ομιλία του στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε στο πλάνο της κυβέρνησης για έργα που θα ξεπεράσουν τον συνολικό προϋπολογισμό ύψους 13 δισ. ευρώ.

Ο εθνικός στόχος είναι να μπει η χώρα στο δρόμο της οικονομικής ανάπτυξης, χρειάζεται αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου και το 2021 θα είναι έτος των μεγάλων υποδομών, είπε ο υπουργός.

Επισήμανε ότι μέσα σε 18 μήνες έγινε κατορθωτό να ξεμπλοκάρουν μια σειρά μεγάλων έργων, για τα οποία, όπως είπε, δεν υπήρχε ωριμότητα, όταν ανέλαβε το υπουργείο.
Παρατήρησε, μάλιστα, πως η σημερινή κυβέρνηση δεν λαϊκίζει, ούτε χρησιμοποιεί "επικοινωνιακά πυροτεχνήματα", αλλά για κάθε έργο έχει συγκεκριμένο πλάνο για τη χρηματοδότηση και την υλοποίηση του.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, για την οποία οι πρόδρομες εργασίες θα αρχίσουν το επόμενο εξάμηνο, στον αυτοκινητόδρομο Ε65, στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα - Πύργος, για τον οποίο σημείωσε πως υπήρχε ο κίνδυνος να μην γίνει, στην τελική χάραξη του ΒΟΑΚ, η οποία θα παρουσιαστεί τις επόμενες μέρες στην Κρήτη από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Τα σιδηροδρομικά έργα είναι ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ υπάρχουν και αντιπλημμυρικά έργα, ύδρευσης (έργο ζωής η ύδρευση της Κέρκυρας), εγγειοβελτιωτικά και αναβάθμισης αεροδρομίων και λιμανιών.

Ειδικότερα για τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι για το Μετρό το ερώτημα δεν ήταν πότε θα ολοκληρωθεί, αλλά αν θα ολοκληρωθεί, γιατί, όπως σημείωσε, δεν είχε γίνει το παραμικρό στο σταθμό Βενιζέλου. Η σημερινή κυβέρνηση, τόνισε, ξεμπλόκαρε το έργο, το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2023 με όλους τους σταθμούς σε λειτουργία.

Οι διαδικασίες για την κατασκευή του δρόμου Flyover, πάνω από τον περιφερειακό, προχωρούν σε χρόνο ρεκόρ, τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Παράλληλα ενισχύεται ο στρατηγικός ρόλος του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης για να αποτελέσει έξοδο προς την Ν.Α Ευρώπη και μέσα στο 2021 θα προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τη σύνδεση του Λιμανιού με την Εγνατία οδό.

Tags
Back to top button