Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΥΓΕΙΑ

Kεραυνός εν αιθρία: Προς πώληση τα σήματα Άλτις, Ελάνθη, Solon, Βιτάμ, Flora, Becel, Super Fresco και εργοστάσιο ελαιόλαδου!

Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση τις προηγούμενες μέρες ότι πωλούνται οι δραστηριότητες εμπορίας ελαιολάδου και μαργαρινών από την Ελαΐς – Unilever.


Πλέον ο πολυεθνικός κολοσσός της Unilever εμφανίζεται να στρέφει το βλέμμα του στις κατηγορίες μη τροφίμων.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα ανακοίνωσε την εξαγορά της εταιρείας καλλυντικών Carver Korea έναντι 2,27 δισ. ευρώ.

Την υπόθεση πώλησης του εργοστασίου και των ελαιολάδων γνωστοποίησε η ελληνική θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου της Unilever.

Προς πώληση τίθενται τα σήματα Άλτις, Ελάνθη, Solon, Βιτάμ, Flora, Becel, Super Fresco, καθώς και το εργοστάσιο ελαιόλαδου και σπορέλαιων στην Πειραιώς. Πάντως, η όποια συμφωνία ακολουθήσει θα επηρεάσει το σύνολο των εργαζομένων.


Στα τέλη του 2014, η Ελαΐς – Unilever Hellas προχώρησε στη διάσπαση των μονάδων οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο βουτύρου και της μαργαρίνης. Οι δραστηριότητες που περιλαμβάνουν τα σήματα Flora, Becel, Άλτις soft και Βιτάμ λειτουργούν σε εγχώριο επίπεδο ως ξεχωριστή μονάδα με αυτόνομη διαχείριση.

Στα τέλη του 2016 η Ελαΐς-Unilever προχώρησε σε συμφωνία παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης του σήματος Becel ProActiv για τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι) για την ελληνική αγορά στη Δέλτα Τρόφιμα. Τα προϊόντα γάλακτος παράγονται στις εγκαταστάσεις της Δέλτα στη Σίνδο και αντίστοιχα τα γιαούρτια στις μονάδες στον Άγιο Στέφανο.

Με την πώληση του εργοστασίου στην Πειραιώς, η Ελαΐς θα διατηρεί δύο μονάδες παραγωγής στον Ρέντη και τη Γαστούνη, ενώ το χαρτοφυλάκιο των τροφίμων θα περιοριστεί στα σήματα: Knorr, Hellmann’s, Poumaro καθώς και τα παγωτά Algida, ΕΒΓΑ και Ben & Jerry που παράγονται σε εργοστάσιο στην Ιερά Οδό.

Η επίσημη ανακοίνωση

Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σήμερα γνωστοποιεί την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της. Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.

Η μεταφορά των μαρκών αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.

Επίσης, καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.

Η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά.

Tags
Back to top button