Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

«Καθιστή μπαλαρίνα»: Ένα από τα «γλυπτά» του Jeff Koons στο κέντρο του Rockefeller Center (φωτό, βίντεο)

Πολλοί είναι αυτοί που έχουν βαρεθεί τα φουσκωτά «γλυπτά» του Jeff Koons. Στο τελευταίο, όμως, συντρέχει λόγος να σταθεί κανείς. Ανεξάρτητα από την αισθητική αποδοχή ή απόρριψη.

Στο κέντρο του Rockefeller Center, ο Κουνς εγκατέστησε ένα, ύψους σχεδόν 14 μέτρων φουσκωτό νάιλον γλυπτό, το οποίο κοιτάει από ψηλά τους περαστικούς από την εμβληματική New York City Plaza. Είναι η «Καθιστή μπαλαρίνα», που σε συμβολικό επίπεδο αναφέρεται στο θέμα της ομορφιάς και της σύνδεσης και επίσης, χρησιμεύει ως μια σύγχρονη ερμηνεία της θεάς Αφροδίτης.

Είναι τυλιγμένη σε μια ανακλαστική επιφάνεια. Σ’ αυτήν καθρεφτίζεται το περιβάλλον αστικό τοπίο. Κοιτά κάτω, τους διαβάτες, οι ματιές δένονται καθώς αυτοί πλησιάζουν. Έχοντας, ο Κουνς, στο νου του την έννοια της «ανακλαστικότητας», επιχειρεί με το έργο του να ενισχύσει την ευαισθησία των συμπολιτών του με αφορμή τον «μήνα για τα εξαφανισθέντα παιδιά» (είναι ο Μάιος στις ΗΠΑ). Κι αυτό, για να υποστηρίξει οργανισμούς σαν το International Center for Missing & Exploited Children.

«Η διάσταση της “ανακλαστικότητας” εξομοιώνεται με τη ενέργεια της ζωής» επισήμανε ο Jeff Koons. «Έχει να κάνει με τον στοχασμό και το τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Είναι ένα πολύ ελπιδοφόρο έργο» είπε για την «Καθιστή μπαλαρίνα».

Tags
Back to top button