Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η σιδηροδρομική γραμμή στην περιοχή του Άδενδρου έχει αποκατασταθεί 100%

Στο 100% έχει αποκατασταθεί η σιδηροδρομική γραμμή στο ‘Αδενδρο, όπου πρόσφατα συνέβη το δυστύχημα με τους τρεις νεκρούς, ενώ εκκρεμεί η ενεργοποίηση της ηλεκτροδότησης, όπως δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Πετράκης. «Θα χρειαστούν μερικές ημέρες ακόμη, από οκτώ έως 12, για να ολοκληρωθεί και η διαδικασία τοποθέτησης του σκυροδέματος» σημείωσε ο κ. Πετράκης, εν αναμονή του τελικού πορίσματος για τα αίτια του δυστυχήματος. Αναφερόμενος και στο αρχικό πόρισμα, υπενθύμισε ότι «μιλά για υπερβολική ταχύτητα, (την οποία θέτει) ως αποκλειστικό αίτιο, (καθώς) ήταν της τάξης των 144,3 χιλιομέτρων την ώρα».

Σε ό,τι αφορά τα ερωτήματα που έχουν προκύψει για τα αίτια του δυστυχήματος και ιδίως αυτό που αφορά την πιθανότατα ανθρώπινου λάθους, ο κ. Πετράκης επισήμανε ότι η οδήγηση ενός συρμού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία, που «αφήνει ελάχιστα πράγματα στην ελευθερία απόφασης ενός οδηγού», αφού σε κάθε δρομολόγιο υπάρχουν μέσα στην αμαξοστοιχία «πάρα πολλές συσκευές, οι οποίες επιτρέπουν πάρα πολλά ανθρώπινα σφάλματα ή αστοχίες. (Τυχόν αστοχία σε αυτές ή και απρόβλεπτες καταστάσεις άλλου τύπου), όπως επί παραδείγματι μια αδιαθεσία, μπορούν να γνωστοποιηθούν μέσω επικοινωνίας του οδηγού με τα κέντρα ελέγχου».
Σύμφωνα με τον κ. Πετράκη, συνολική αλλαγή θα επέλθει όταν ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος θα διαθέτει «σε δύο χρόνια το σύστημα το οποίο θα επιτρέπει στο Κέντρο Ελέγχου να αναλάβει την οδήγηση ενός τρένου σε περίπτωση μείζονος αστοχίας στην οδήγηση». Οπως διευκρίνισε, το σύστημα αυτό είναι σε φάση εγκατάστασης και «θα είναι έτοιμο μέχρι το 2019 σε όλους του συρμούς».

Σε κάθε περίπτωση, σημείωσε ο διευθύνων σύμβυολος του ΟΣΕ, σημαντικό είναι -ανεξάρτητα από τη χρήση του οποιουδήποτε τεχνολογικού εργαλείου- να υπάρχει αυστηρό πλαίσιο λειτουργίας για την εύρυθμη λειτουργία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, ακόμη και αν η διοίκησή του εστιάζει στις δικλείδες ασφαλείας, ώστε να αποφευχθεί οποιοδήποτε μελλοντικό συμβάν. «Οι κανόνες ασφαλείας πρέπει να τηρούνται με απόλυτη ευλάβεια, καθώς όποια εξελιγμένα συστήματα και να διαθέτουμε, αυτά μπορεί μεν να είναι ιδιαίτερα βοηθητικά, αλλά απλώς συμπληρώνουν την ανθρώπινη δράση» καταλήγει ο κ. Πετράκης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Tags
Back to top button