Έκθεση υπό τον τίτλο «Callas a Roma. Una Voce in Mostra» (Η Κάλλας στην Ρώμη. Η Έκθεση μιας Φωνής). Όπως αναφέρει ο Ιταλικός Τύπος, κύριος στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να παρουσιασθεί η μοναδική αυτή καλλιτέχνιδα και η σχέση της με την ιταλική πρωτεύουσα.
Ο επισκέπτης μπορεί να δει φωτογραφίες, κοστούμια από τις παραστάσεις, τους τίτλους των εφημερίδων και σειρά επιστολών, ενώ στον εκθεσιακό χώρο ακούγονται αποσπάσματα από τις ηχογραφήσεις της «Νόρμα», της «Τραβιάτα» και του «Τούρκου στην Ιταλία».
Δεν θα μπορούσε να λείψει μια αναλυτική αναφορά και στην απόφαση της άφθαστης υψίφωνου, να διακόψει την πρεμιέρα της «Νόρμα», στις 2 Ιανουαρίου του 1958, στην Όπερα της Ρώμης, λόγω αδιαθεσίας. Στους θεατές, τότε, συγκαταλεγόταν ο τότε Πρόεδρος της Ιταλικής Δημοκρατίας, Τζοβάννι Γκρόνκι και ηθοποιοί όπως η Άννα Μανιάνι και η Τζίνα Λολομπρίτζιντα.
Παράλληλα, στο πολύτιμο υλικό της έκθεσης συμπεριλαμβάνεται η αλληλογραφία με τον Ιταλό σκηνοθέτη Λουκίνο Βισκόντι, τα τιμαλφή που η Ελληνίδα σοπράνο χρησιμοποίησε στο κινηματογραφικό έργο του Πιέρ Πάολο Παζολίνι «Μήδεια», το 1969, και σειρά βίντεο με συνεντεύξεις.
Η έκθεση, η οποία μόλις εγκαινιάσθηκε, πρόκειται να παραμείνει ανοικτή μέχρι τις 21 Ιανουαρίου του 2018, στο Spazio Eventi Tirso, στην περιοχή Πιντσάνο- Σαλάριο της Ρώμης.
Μια σχέση που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί «έρωτα και μίσους», εκείνη της Μαρίας Καλογεροπούλου με την ιταλική πρωτεύουσα, μια από τις πιο όμορφες πόλεις στον κόσμο.