Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΑΠΟΨΕΙΣ

Η ψηφιακή μάθηση δεν είναι εφάμιλλη της πραγματικής

Παρότι δεν το λένε τα αηδόνια στα βουνά, συγγνώμη τα ΜΜΕ, η εκπαίδευση είναι ένας από τους τομείς που περισσότερο επλήγησαν από τον κορωνοιό και την υπεραντίδραση που σημειώθηκε στην χώρα μας για την αντιμετώπισή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιστρέφοντας στα σχολεία πολλοί είναι αυτοί (γονείς, μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί), οι οποίοι πιστεύουν ότι η κρίση άφησε θετικό στίγμα στην εκπαίδευση. Τονίζουν ότι αυξήθηκε η χρήση των ψηφιακών εργαλείων και η εξοικείωση εκπαιδευτικών και μαθητών μαζί τους. Υποστηρίζουν, μάλιστα, ότι τα σχολεία δεν έπρεπε να ανοίξουν ούτε τώρα, καθώς και μεγάλο κίνδυνο διάδοσης του ιού διαβλέπουν αλλά και υποστηρίζουν ότι μια χαρά γινόταν το μάθημα με την τηλεκπαίδευση ως τώρα.

Αυτή, ακριβώς, η αντίληψη είναι η μεγάλη πληγή που αφήνει ο κορωνοιός στην εκπαίδευση. Η πεποίθηση ότι η ψηφιακή μάθηση και η τηλεδιδασκαλία είναι εφάμιλλη της πραγματικής είναι το πλέον επικίνδυνο που μπορεί να σκέφτεται κανείς για το σχολείο. Το να εξηγήσω γιατί, δεν μπορεί να γίνει ούτε επιγραμματικά εδώ. Θα σημειώσω μόνο ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί να υποκαταστήσει ένα 80% της διδασκαλίας στο πανεπιστήμιο, ένα 50% στην δευτεροβάθμια και ένα 20-30% στην πρωτοβάθμια.

Και πέρα από αυτό, που είναι το σπουδαιότερο, καθώς για αυτό λειτουργεί η εκπαίδευση, για τους μαθητές, υπάρχει και κάτι τραγικό για τους εκπαιδευτικούς. Πολλοί λιγότερες θέσεις εργασίας, αν κυριαρχήσει η τηλεκπαίδευση. Εάν δε, όπως υποστηρίζουν ορισμένοι, στο μέλλον υποκαταστήσει πλήρως την πραγματική διδασκαλία, τότε οι θέσεις απλά δεν θα υπάρχουν. e-διδασκαλία σημαίνει e-δάσκαλοι.

 

Tags
Back to top button