Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η pole position σήμερα στο Μονακό εξασφαλίζει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα της Κυριακής

Όσοι έχετε παρακολουθήσει το Grand Prix στο Μονακό θα γνωρίζετε ότι ο αγώνας γίνεται στους δρόμους του Πριγκιπάτου. Οι δρόμοι είναι στενοί για αγώνα της F1 και τα μονοθέσια έχουν αρκετό πλάτος. Ίσα ίσα χωρούν δίπλα δίπλα δύο αυτοκίνητα.

Αυτό σημαίνει ότι σήμερα στα επίσημα δοκιμαστικά όποιος κάνει τον καλύτερο χρόνο μαθηματικά στο 90% θα είναι ο νικητής της Κυριακής.

Στις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης, στο Πριγκιπάτο φάνηκε πιο γρήγορη η Ferrari. Αλλά δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα γιατί τόσο η Mercedes όσο και η Red Bull,στα ανεπίσημα δοκιμαστικά έχουν τη λογική να μην δείχνουν τα χαρτιά τους.

Στο Μονακό το βάρος πέφτει στους την μάνατζερ. Οι οδηγοί ούτε μπορούν να κινηθούν γρήγορα όπως στα κανονικά grand prix που γίνονται σε πίστες ούτε να κάνουν τολμηρές προσπεράσεις. Η μια στροφή διαδέχεται την άλλη και αυτό βοηθάει στο ζέσταμα των ελαστικών. Γι αυτό οι επικεφαλής των ομάδων έχουν ήδη ζητήσει να δοκιμάσουν τις μαλακές γόμες που μπορούν να κρατήσουν καλύτερες θερμοκρασίες.

Το Grand Prix στους δρόμους του Πριγκιπάτου έχει χαμηλές ωριαίες ταχύτητες και είναι ο πιο αργός αγώνας. Αναγκαστικά επιλέγουν τις μεγαλύτερες κλίσεις στις αεροτομές για υψηλό αεροδυναμικό φορτίο με ειδικές πτέρυγες εμπρός και πίσω.

Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουν να ισορροπήσουν τα επίπεδα κάθετης δύναμης.

Η βασικότερη ρύθμιση που κάνουν σε όλα τα μονοθέσια είναι στα τιμόνια. Τα ρυθμίζουν για να μπορούν να στρίβουν και να ανταποκριθούν στις κλειστές στροφές. Αν τα μονοθέσια χρησιμοποιούσαν τις ίδιες ρυθμίσεις στα τιμόνια σαν αυτά που έχουν στις κανονικές πίστες τότε δεν υπήρχε περίπτωση να στρίψουν στο πέταλο του Fairmont.

Το ερώτημα είναι αν ο συγκεκριμένος αγώνας βοηθάει περισσότερο την ομάδα της Red Bull. Στα ανεπίσημα δοκιμαστικά της Πέμπτης ,η Red Bull φάνηκε να είναι κατά +0.06 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από την Mercedes και κατά +0.09 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από τη Ferrari.

Στον αγώνα αυτό υπάρχει ταυτόχρονα ένα καλό και ένα κακό. Επειδή κυκλοφορούν συνέχεια αυτοκίνητα δεν υπάρχει γόμα στην άσφαλτο. Μετά τα ελεύθερα δοκιμαστικά ο δρόμος δίνεται κανονικά στην κυκλοφορία και η γόμα από την άσφαλτο φεύγει γρήγορα.

Χθες Παρασκευή η κυκλοφορία ήταν ελεύθερη για όλα τα αυτοκίνητα και οι δρόμοι σήμερα είναι πεντακάθαροι.

Αυτό είναι καλό γιατί αν υπάρχει γόμα στην άσφαλτο στους πρώτους γύρους τα αγωνιστικά γλιστρούν. Στον αυριανό αγώνα το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιήσουν την πιο μαλακή γόμα με την ονομασία ‘C5’.

Tags
Back to top button