Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η μαγεία της παλιάς Rothmans Porsche 911 (βίντεο)

Η 911 SC RS προέκυψε όταν ο David Richards, ο άνθρωπος πίσω από την συμφωνία Porsche – Rothmans για χορηγία στους αγώνες σπορ πρωτοτύπων Group C πήγε στο Weissach και μίλησε στο ΔΣ για το πάθος του: τους αγώνες ράλι.

Ο Richards είχε κερδίσει ως συνοδηγός του Vatanen το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι το 1981, με το Ford Escort του Sutton. Και ήθελε να εδραιώσει την δική του αγωνιστική ομάδα. Η Porsche είχε ήδη στα σκαριά το project 959 σε πλήρη εξέλιξη, με στόχο να κυριαρχήσει στο Group B. Αλλά το πρόγραμμα πήγαινε διαρκώς πίσω, με καθυστερήσεις για διάφορους λόγους. Έτσι ο Richards έπεισε τους ανθρώπους της Porsche να δώσουν το πράσινο φως για ένα ενδιάμεσο πρόγραμμα. Έτσι γεννήθηκε η 911 SC RS προδιαγραφών Group B.

Το αυτοκίνητο έτρεχε ως Group 4.  Η Porsche θα μπορούσε να το εξελίξει περαιτέρω αξιοποιώντας τις τεχνικές ελευθερίες του Group B, όπως επέτρεπαν οι κανονισμοί. Παρόλα αυτά οι Γερμανοί επέλεξαν να μην χρησιμοποιήσουν τον καινούριο, τότε, κινητήρα 3.2 καθώς αυτό θα σήμαινε ότι θα κατατάσσονταν σε μεγαλύτερη κατηγορία ως προς το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος. Θεωρώντας ότι η επιπλέον δύναμη σε σχέση με τα παραπανίσια κιλά δεν θα τους έδινε κάποιο πλεονέκτημα, προτίμησαν τον παλαιότερο τρίλιτρο. Η καρότσα ήταν από την 930 Turbo. Το μοτέρ όμως ήταν ατμοσφαιρικό, με 255 – 260 άλογα.

Για την σεζόν του 1984 κατασκευάστηκαν 20 αυτοκίνητα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της FIA για την ομολογκασιόν. Πέντε από αυτά πήγαν στη νεοϊδρυθείσα Prodrive του Richards, η οποία ανέλαβε να προετοιμάσει τα αυτοκίνητα και να τρέξει το ημι-εργοστασιακό πρόγραμμα, ως Rothmans Porsche Rally Team. Η ομάδα συμμετείχε και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι με τον Henri Toivonen στο τιμόνι, κατακτώντας την δεύτερη θέση.

Tags
Back to top button