Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Η κυβέρνηση δρομολογεί φοροκίνητρα για την αγορά μη ρυπογόνων αυτοκινήτων

Κίνητρα για την αντικατάσταση του «γηρασμένου» στόλου των οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους με νεότερα οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον προωθεί η κυβέρνηση για το 2020 μέσω ειδικού σχεδίου που επεξεργάζονται από κοινού τα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών.

Η βασική ιδέα είναι να δοθούν κίνητρα για την εισαγωγή φτηνών και ποιοτικών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ηλικίας έως πέντε ετών, και να «πριμοδοτηθούν» τα καινούργια χαμηλών ή και μηδενικών ρύπων, όπως ηλεκτρικά, υβριδικά και φυσικού αερίου οχήματα. Έτσι ο χρήστης θα μπορεί να επιλέγει ανάμεσα στην αγορά ενός καινούργιου ή ενός ποιοτικού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας.

Όπως διευκρινίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, δεν πρόκειται να επαναληφθεί η γνωστή απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, αλλά θα γίνει προσπάθεια να δοθούν κάποια κίνητρα ώστε να ανανεωθεί ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων.

Να σημειωθεί πως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να προσαρμόσει τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους των αυτοκινήτων, ήτοι όσο περισσότερους ρύπους εκπέμπει ένα όχημα, τόσο μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνει ο ιδιοκτήτης του.

Στη χώρα μας, απαραίτητη προϋπόθεση για να εφαρμοστούν οι φοροαπαλλαγές θα είναι το νέο όχημα να εκπέμπει χαμηλούς έως μηδενικούς ρύπους. Έτσι, τα γενικά κίνητρα που προκρίνονται από την κυβέρνηση για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων αφορούν στη μείωση των τελών κυκλοφορίας, στη μείωση των τελών ταξινόμησης και στη μείωση ή ακόμα και κατάργηση του φόρου χρήσης των οχημάτων με μηδενικούς ρύπους.

Tags
Back to top button