Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Η Ινδία κονταροχτυπιέται με την Κίνα για τα «μάτια» της Tesla

Η Ινδία δηλώνει έτοιμη να προσφέρει οικονομικά κίνητρα στην Tesla και να της διασφαλίσει κόστος παραγωγής μικρότερο ακόμα και από εκείνο που της προσφέρει η Κίνα, εάν η αυτοκινητοβιομηχανία δεσμευτεί να κατασκευάσει τα ηλεκτρικά της οχήματα στη χώρα της Νότιας Ασίας, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Νίτιν Γκαντάρι στο Reuters.

Η προσφορά από τον Ινδό υπουργό, γίνεται μερικές εβδομάδες αφότου ο Έλον Μασκ άνοιξε μια εταιρεία στην Ινδία, προκειμένου να προετοιμάσει την είσοδό του στην ινδική αγορά, πιθανώς στα μέσα του 2021. Σύμφωνα με το Reuters, η Tesla σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή και την πώληση του ηλεκτρικού της μοντέλου 3 στην Ινδία.

«Η κυβέρνηση θα διασφαλίσει ότι το κόστος παραγωγής για την Tesla θα είναι το χαμηλότερο σε σύγκριση, ακόμη και με την Κίνα, όταν αρχίσουν να κατασκευάζουν τα αυτοκίνητά τους στην Ινδία», είπε ο Γκαντάρι.

Η Ινδία θέλει να ενισχύσει την τοπική κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, μπαταριών και άλλων εξαρτημάτων για να μειώσει τις δαπανηρές εισαγωγές και να περιορίσει τη ρύπανση στις μεγάλες πόλεις της. Αυτή η εξέλιξη έρχεται εν μέσω μιας παγκόσμιας τάσης των αυτοκινητοβιομηχανιών να ξεκινήσουν την παραγωγή EV, καθώς οι χώρες εργάζονται για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα.

Η πρωτοποριακή αγορά EV της Ινδίας αντιπροσώπευε μόλις 5.000 από τα συνολικά 2,4 εκατ. αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στη χώρα πέρυσι καθώς οι ανύπαρκτες υποδομές φόρτισης και το υψηλό κόστος των EV αποθάρρυνε τους αγοραστές.

Αντίθετα, στην Κίνα, όπου η Tesla κατασκευάζει ήδη αυτοκίνητα, πουλήθηκαν 1,25 εκατ. νέα ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των EV το 2020, από τις συνολικές πωλήσεις των 20 εκατ. Οι πωλήσεις στην Κίνα αντιπροσωπεύουν πάνω από το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων της Tesla.

Η Ινδία επίσης δεν διαθέτει μια ολοκληρωμένη πολιτική EV όπως η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, η οποία υποχρεώνει τις εταιρείες να επενδύσουν στον συγκεκριμένο τομέα.

Επιπλέον ο Γκαντάρι δήλωσε ότι, εκτός από μια μεγάλη αγορά, η Ινδία θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κόμβο εξαγωγών, με περίπου το 80% των εξαρτημάτων για μπαταρίες ιόντων λιθίου να κατασκευάζονται στην Ινδία.

Εκτός από την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων, η Ινδία προσπαθεί να προσεγγίσει επενδύσεις για την παραγωγή εξαρτημάτων, καθώς και για τη δημιουργία προηγμένων μονάδων κατασκευής μπαταριών, αλλά οι λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί.

 

Tags
Back to top button